شهرکرد-فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۱۳۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات مشترک و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

۱۳۷ کیلوگرم تریاک در چهارمحال و بختیاری کشف شد

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار غلامعباس غلامزاده با اعلام این خبر گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کنترل محور های مواصلاتی استان و طی دو عملیات مجزا و مشترک موفق شدند چهار خودروی حامل مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به استانهای مرکزی را داشتند توقیف و در بازرسی از این خودرو ها ۱۳۷ کیلو گرم تریاک کشف کنند. 
سردار غلامزاده با اشاره به اینکه در این رابطه چهار نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، افزود: با تلاش همکاران در پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲ تن و ۷۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف شده و در این راستا ۲۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدرمتلاشی و ۳۸ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است . 
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ضمن تأکید بر افزایش ۵۰ درصدی کشف مواد مخدر در سال جاری، مبارزه بی امان با مواد مخدر را از اولویت های پلیس استان دانست و خاطرنشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ از راهبردهای عملیاتی مهم مجموعه فرماندهی انتظامی استان است که همواره در دستور کار قرار دارد.

برچسب‌ها