کرج- رییس پلیس راهور استان البرز با تاکید براینکه مدیریت حمل ونقل درون شهری ومحدود کردن تردد تنها راه حل کاهش آلودگی هوای کلانشهر کرج نیست گفت: بستر اجرای دایمی طرح زوج و فرد خودروها در کرج مهیا است.

بستر اجرای دایمی طرح زوج وفرد خودروها در کرج مهیا است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ سید همایون شریفی که مهمان تلفنی برنامه «شهر من سلام » رادیو البرز بود اظهارکرد: پلیس راهور از آبان ماه امسال طرح برخورد با خودروهای دودزا و آلاینده را در سطح شهر و با هدف ارتقای کیفیت هوا آغاز کرده است.

وی افزود: این اقدام یکی از راه های موثر در کاهش آلودگی هوا محسوب می شود اما به تنهایی کارساز نیست ودیگر عوامل دخیل در افزایش آلاینده های هوای کلانشهر کرج نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

شریفی با بیان اینکه پلیس راهور آماده اجرای طرح زوج وفرد خودروها برای کنترل ترافیک بافت مرکزی شهر است گفت: با راه اندازی مرکز مونیتورینگ شهرداری کرج  وفعال شدن دوربین های ثبت تخلف در معابر اصلی شهر به نظرم بستر لازم برای اجرای دایمی طرح زوج وفرد بیش از گذشته مهیا است.

رییس پلیس راهورخاطر نشان کرد: در سال های قبل اجرای طرح زوج وفرد خودروها در ایام پایانی سال با تاثیرات مثبتی همراه بوده است و به نظرم می توان آن را در تمام طول سال  به اجرا درآورد.

وی در پایان باتاکید براینکه تصویب اجرای طرح های ترافیکی از جمله زوج وفرد کردن تردد خودروها منوط به تصمیم و موافقت شورای ترافیک استان البرز گفت: پلیس راهور ظرفیت  وتوان لازم را در خصوص اجرای این طرح دارد.

برچسب‌ها