عضو سابق هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در جریان انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، ای کاش اسلامیان در دام رفیق اصفهانی‌اش نمی‌افتاد.

آقای اسلامیان!در فرودگاه برای لابی کردن به کدام مدیر وعده حل مشکل در اتاق بازرگانی را دادید؟

به گزارش قدس آنلاین، انتخابات یکی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد و در رقابت بین شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و محمود اسلامیان، گزینه اصفهانی اکثریت آراء را به دست آورد و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه شد.

در پایان این انتخابات به دلیل آنکه آراء خیلی شفاف تخته بود، درج نشد و به دلیل ایجاد شائبه‌هایی بحث انتخابات با اعتراض‌های عزیزی‌خادم به تخلف انتخاباتی مبدل گردید.

در کوتاه‌ترین زمان ممکن دو جبهه تشکیل شد که عده‌ای صحت انتخابات را تائید و عده‌ای سقم آن را. 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در پایان جلسه انتخاباتی که با حالت اعتراض آن را ترک کرده بود اعلام کرد که به زودی ناگفته‌هایی را از این انتخابات برملا خواهد کرد.

وی به مدت 24 ساعت سکوت کرد اما پس از گفت‌وگوی محمود اسلامیان در مقام پاسخ برآمد و گفت‌وگویی را انجام داد.

* مفصل ناگفته‌هایم را به زودی بیان خواهم کرد

عزیزی‌خادم اظهار داشت: برای اینکه بتوانم جمع‌بندی و شفاف‌سازی جامعی به افکار عمومی داشته باشم در تدارک جمع‌بندی گفته‌هایم هستم و به زودی در جمع رسانه‌ها راجع به اتفاقات روز مجمع گفت‌وگوهایی با رسانه‌ها انجام خواهم داد. به هر حال باید بپذیریم در انتخابات چهارشنبه تخلفاتی روی داده و این شائبه نقطه تاریکی در فوتبال ایران ایجاد کرد. به همین دلیل من قصد دارم با جمع‌بندی و ساماندهی اظهاراتم اتفاقات پشت پرده رخ داده در مجمع را به گوش رسانه‌ها و مردم عزیز کشورم برسانم.

عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد:‌در این مدت کوتاه دوست نداشتم بدون جمع‌بندی پاسخی به برخی اظهارنظرها بدهم. آقای اسلامیان که رفیق دیرینه دوست اصفهانی ماست با مصاحبه‌اش کار را شروع کرد. او مدعی است که من نباید در پایان انتخابات اعتراض می‌کردم. در حالی که این اتفاق در انتخاب‌هایی که شائبه‌برانگیز بوده امری طبیعی است و در همه مجامع و هیأت رئیسه‌ها اگر شائبه‌ای وجود داشته باشد، اعتراض نمی‌کنم. دوم اینکه شما خودتان پایه‌گذار چنین اعتراض‌هایی شدید. اگر تخلفی در کار نباشد اعتراضی هم نخواهد بود. 

* برای حرمت و جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران، لطفا در این شرایط سکوت کنید

عزیزی‌خادم گفت:‌متاسفانه برخی دوستان در هر شرایطی دوست دارند که از جایگاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران رفیع انقلاب اسلامی مایه بگذارند. دوستان عزیز از همین افرادی که شماها نام می‌برید خانواده‌های شهدای بی‌شماری را می‌شناسم که حاضر نیستند حتی خودشان اعلام کنند که فرزندان یا عزیزانشان را در راه انقلاب فدا کرده‌اند. می‌شناسم جانبازان و ایثارگرانی که شاید نیازهای زیادی هم داشته باشند اما به خاطر شرافت‌شان سکوت می‌کنند. از این دوستان عاجزانه خواهش می کنم که برای حرمت و حفظ جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران، لطفا در این شرایط سکوت کنید.  اصلا من یک سؤال دارم؛ این مواردی که برخی دوستان برای پاک کردن مسائل منفی از جمله تقلب در انتخابات را دارند، چه ربطی به این عزیزان دارد؟ من دست و پای همه جانبازان و خانواده شهدا را می‌بوسم چون با بسیاری از آنها از نزدیک آشنا هستم و می دانم که چه دیدگاه با بصیرتی دارند.

* آقای اسلامیان!در فرودگاه برای لابی کردن به کدام مدیر وعده حل مشکل در اتاق بازرگانی را دادید؟

عزیزی‌خادم گفت:‌ مسئله سومی که می‌خواهم صحبت کنم این است که آقای اسلامیان مدعی شده است که من با برخی از اعضای مجمع لابی کردم تا امضا بگیرم. سؤال من این است آقای اسلامیان آیا این کار خلاف است؟ مگر در انتخابات‌های مختلف این اتفاق رخ نمی‌دهد؟ من 4 سال هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال بودم و می‌دانم رایزنی کار خلافی نیست بلکه عرف است. اما شما که خودتان را از این کار مبرا می‌کنید اجازه ندهید خیلی از مسائل را به این زودی‌ها فاش کنم. من اطلاعات خوبی از لابی‌های شما و رفیق‌تان دارم که به زودی زود در جمع رسانه‌ها بیان خواهم کرد.

وی ادامه داد: الان حساب من و شما نیست. بلکه طرف من رئیس فدراسیون شماست که شما را به زور وارد این بازی کرد که ای کاش وارد دام او نمی‌شدید. من هیچ ابایی ندارم بگویم با کسی لابی نکردم. بله تماس گرفتم کاری را کردم که در همه بحث‌های انتخاباتی وجود دارد. اما شما خواهشا با فرافکنی خودتان را از این کار مبرا نکنیدک می‌خواهید بگویم در فرودگاه با  کدام مدیر دیدار داشتید و در آستانه انتخابات قول دادید که با لابی مشکل آن فرد را در اتاق بازرگانی حل خواهید کرد؟ مطالب اصلی بسیاری مانده است. دوباره تاکید می‌کنم همه آنها را گذاشتم برای نشست خبری. می‌خواهم شفاف‌سازی کنم چون این بازی را شما شروع کردید. در روز مجمع من دیرتر از همه آمدم و زودتر رفتم. یک شعار دارم برای اتفاقات روز چهارشنبه. یک شعار دارم که می‌گویم تا «رو سیه شود هر که در او غش باشد» آقای اسلامیان شما که از لابی بدتان می‌آید چرا در آستانه انتخابات عضو مجمع را می‌بینی و وعده اتاق بازرگانی می‌دهی؟ از نظر من شاید این کار شما هم مشکلی نداشته باشد اما شما که در مصاحبه‌تان نفی می‌کنید این کار خلاف است و انسانی نیست.

* درود به شرف علی دایی و علی کریمی 

در جریان انتخابات و اتفاقاتی که رخ داده من قسم می‌خورم نه علی دایی را دیدم و نه علی کریمی اما درود می‌فرستم به شرف این دو اسطوره فوتبال کشورم. آنها در 2-3 روز اخیر اظهار نظراتشان مبنی بر این است که ای مردم ایران مسائلی پشت پرده فوتبال ایران رخ می‌دهد و آقای رئیس تو نمی‌توانی همه صداها را خاموش کنی و از این به بعد خیلی از مسائل و تخلفات بازگو خواهد شد که یکی از بازگو کنندگان بدون شک شخص عزیزی‌خادم خواهد بود. علی دایی و علی کریمی اگر این روزها به پلشتی‌های فوتبال ما اشاره می‌کنند و فریاد برمی‌آورند چون امثال دایی‌ها و کریمی‌ها خون دل فوتبال ایران را خوردند و عمرشان را به پای آن گذاشتند. قسم می خورم هیچ صحبت و دیداری با آنها نداشته‌ام اما آیا می‌شود تاریک‌ترین نقطه فوتبال ایران را نادیده گرفت و از این سبک مدیرت فوتبال دفاع کرد؟ آقای اسلامیان در مصاحبه‌اش از خانواده شهدا و جانبازان مایه می‌گذارد. آیا این فوتبال اینقدر برایتان مهم شده است که به راحتی به سراغ آنها می‌روید؟ همه چیز را در مورد اتفاقات پشت پرده فوتبال ایران به زودی زود خواهم گفت. از همین انتخابات شروع می‌کنم، از مباحث اسپانسرینگ در فوتبال کشور، از نحوه برخورد با ستاره‌های فوتبالیست‌های ایران، از مدیریت سازمان لیگ و حتی از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال ایران که بین 3 کاندیدا، آجرلو، تاج و عزیزی‌محمدی برگزار شد ناگفته‌هایی را فاش خواهم کرد.

برچسب‌ها