قزوین_ نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عده ای به دنبال تحریف حوادث سال ۸۸ هستند تا جلاد را شهید معرفی کنند و فتنه سال ۸۸ را تطهیر می‌کنند. 

 امروز عده ای به دنبال تحریف حوادث سال ۸۸ هستند تا جلاد را شهید معرفی کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حمید رسایی شامگاه روز دوشنبه در نشست بصیرتی ۹ دی در مسجدالنبی شهر قزوین اظهار داشت: علت برجستگی ۹ دی زنده شدن نام خدا در این روز بود و قدرت الهی با حضور میلیونی مردم به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: اگر امروز به توضیح اتفاقات سال ۸۸ برای بسیاری از نوجوانان و جوانان که در آن سال درکی از مسائل سیاسی نداشتند، نپردازیم ظلم بزرگی صورت می‌گیرد و زمینه سوءاستفاده فتنه گران فراهم خواهد شد و فراموش نکنیم که وظیفه ما در ۹ دی پرداخت شعاری به حوادث فتنه ۸۸ نیست؛ طبیعی است که عده ای از برگزاری مراسم ۹ دی ناخشنود باشند زیرا آنها از یادآوری حوادث فتنه ۸۸ و عصبانیت مردم هراس دارند؛ زیرا با برگزاری این مراسم ریشه یابی حوادث ۸۸ صورت می‌گیرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز عده ای به دنبال تحریف حوادث سال ۸۸ هستند تا جلاد را شهید معرفی کنند و فتنه سال ۸۸ را تطهیر می‌کنند، در صورتی که مردم از اینکه فتنه گران در روز عاشورای حسینی به عزاداران توهین کردند و شعار مرگ به اصل ولایت فقیه را سر دادند، عصبانی شدند. 

رسایی با بیان اینکه در ایام انتخابات میرحسین موسوی، جنبش سبز را با سوءاستفاده از سیادت خود راه اندازی کرد اما در طول انتخابات و حوادث پس از آن نشان داد که به همین سیادت خود پایبند نیست، یادآور شد: قصه توهین به روز عاشورا نقطه جوش اعتراض و عصبانیت مردم بود، ۹ دی مردم ۱۰۰ درصد عصبانی شدند و برخی از حاضران این روز از رأی دهندگان به موسوی و کروبی بودند؛ زیرا فهمیدند تقلب رمز کودتا و آشوب است.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۶ آذر فتنه گران عکس امام را به آتش کشیدند، در ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار اسمی از مرگ بر استکبار نبود، روز قدس شعار «نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران» سر دادند اما سران فتنه از این رفتارها حمایت کردند و عده ای هم به دلیل قدرت طلبی سکوت کردند؛ شخصی نامه ای بدون سلام خطاب به رهبری فرستاد و گفت من دود آتش برخی از مردم را می‌بینم، یعنی اگر انتخابات رأی ما موسوی نبود تقلب شده و در خیابان‌ها آشوب به پا کنید.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سال ۸۸ فتنه بزرگی بود که نماد ریزش‌ها و رویش‌ها بود و ما نباید از ریزش‌ها و رویش‌ها هراسی داشته باشیم، بسیاری همچون نخست وزیر امام، رییس مجلس و شخصیت‌های سیاسی بزرگی مردود شدند و عده ای در مسیر انقلاب توان همراهی با آرمان‌ها را ندارند و ریزش می‌کنند اما هرکس که توان ایستادگی را ندارد و نباید از ریزش‌ها بترسیم اگر به دنبال آن رویش باشد، فتنه هیچ وقت تمام نمی‌شود و ادامه دارد و فتنه شبیه واکسن می‌ماند و انقلاب را در برابر توطئه گری‌ها حفظ می‌کند و باطن برخی منافقان را مشخص خواهد کرد. 

وی تضریح کرد: هرجریانی که پیکانش به سمت ولایت فقیه بود و رسانه‌های بیگانه از آن حمایت کردند حتی اگر با شعار حمایت از مردم کار کند، آن جریان به دنبال فتنه است.

برچسب‌ها