قزوین_ برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قزوین با حضور مسئولان و جمعی از اصحاب رسانه معرفی شدند.

 معرفی نفرات برتر جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی نفرات برتر و برگزیده ظهر روز پنج شنبه با حضور مسئولان استانی و جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در این استان به کار خود پایان داد.

ثبت نام دومین جشنواره رسانه ای استان قزوین از ۲۶ مهرماه سال جاری آغاز شد و با تمدید مهلت آثار در آذرماه این آثار جمع آوری شد که آثار ارسال شده شامل ۶۳ نفر از ۲۳ رسانه از ۲۳۹ اثر در چهار بخش خبر و گزارش، یادداشت، عکس، مستند و کلیپ است.

​در بخش گزارش و گزارش خبری، خبرنگار رسانه ایسنا با اثر «فالگیری که می گوید همه چیز می داند»، خبرنگار رسانه و ماهنامه فکه با اثر «شهادت گذری به آسمان»، خبرگزاری رسانه ایرنا با اثر «راهکارهای حفظ باغستان های در حال تخریب»، خبرگزاری ایسنا با اثر «در دام افتادگان اعتیاد به ساحل امن رسیدند»، روزنامه صبح وطن با اثر« شمار قربانیان کانال های آب در قزوین به ۱۸ نفر رسیدند»، روزنامه ولایت با اثر «پدیده اقتصاد خاکستری» شایسته تقدیر و تقدیم شدند.

در حوزه یادداشت نیز هفته نامه ۷ دی با اثر «بعضی ها آبرو را خورده و حیا را قورت داده اند»، رسانه مهر با ارائه اثر «خبرنگاران در بی خبری می میرند»، خبرگزاری بسیج با ارائه اثر «فهمیده باشی از کتاب خط می خوری»، خبرگزاری ایسنا با اثر«اثر فرشچیان دارد گریه می کند» و پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین با اثر «ذبح انسانیت در میانمار با سکوت مرگبار جوامع بین الملل» جوایزی را به خود اختصاص داد.

پایگاه تحلیلی خبری کیوسنا، پایگاه تحلیل خبری صبح قزوین، خبرگزاری ایسنا، خبرگزاری فارس در بخش عکس مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

از نفرات برتر حوزه کلیپ و مستند نیز رسانه باشگاه خبرنگاران جوان و پایگاه تحلیلی خبری صبح قزوین تجلیل و تقدیر شد.

گفتنی است در این مراسم، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها