بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری سارق حرفه‌ای که اقدام به قتل یک پیرزن در یکی از روستاهای توابع شهرستان شیروان کرده بود، خبر داد.

دستگیری سارق حرفه ای در خراسان شمالی 
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه در یکی از روستاهای توابع شهرستان شیروان پیرزن ۶۰ ساله به قتل رسیده است موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و قاتل در کمتر از ۴۸ساعت شناسایی و دستگیر شد .
این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند ، افزود: متهم به دلیل اعتیاد به مواد مخدر برای تهیه مواد به یکی از محلات حاشیه شهرستان شیروان مراجعه کرده بود را در اقدام غافلگیرانه دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال دادند.
وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی خود اعتراف کرده است بیان داشت: متهم که ابتدا برای سرقت وارد منزلی در آن روستا شده بود با بازگشت صاحب خانه به منزل، وی را به قتل رسانده و نهایتا از صحنه متواری می‌شود که با هوشیاری و سرعت عمل مأموران فرد مورد نظر در شهرستان شیروان شناسایی و دستگیر شد.
سردار مظاهری با اشاره به اینکه متهم دارای ۱۱ فقره سابقه کیفری اعم از سرقت به عنف، ورود به عنف تردید و درگیری و همچنین اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده است خاطرنشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد. 
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی در پایان یادآور شد پلیس با هرگونه ناهنجاری و جرم به صورت ویژه در اسرع وقت برخورد می کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها