کرج- دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان باشگاههای کشور درحالی پایان هفته جاری در کرج برگزار می شود که نماینده البرز شانس اول قهرمانی و صعود به لیگ برتر کشور محسوب می شود.

نماینده البرز شانس اول صعود به لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مسابقات که با عنوان جام ولایت برگزار می شود قرار است در روزهای ۲۸ و ۲۹ دی ماه جاری در سالن ورزشی انقلاب کرج برگزار شود.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز در این ارتباط گفت: حضور تیم بانوان در لیگ کشور و کسب مجوز حضور در فصل آتی لیگ برتر یکی از اهداف سال جاری این هیئت ورزشی  بوده است.

میثم پورکریمان افزود: خوشبختانه بانوان شایسته البرزی دور رفت لیگ برتر را با کسب ۳ پیروزی و صدرنشینی به پایان بردند و شانس اول صعود به لیگ برتر محسوب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها تیم های آکادمی پونا، هواپیمایی آتا و حامیان شاهرود به همراه نماینده البرز برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت و دو تیم اول و دوم این پیکارها به مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان راه خواهند یافت.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز ادامه داد: در رقابت های دور رفت مرحله نهایی این مسابقات که در روزهای هفتم و هشتم دی ماه جاری به میزبانی شاهرود برگزار شد، تیم نماینده البرز با کسب ۹ امتیاز در صدر جدول  قرار گرفت  و تیم های آکادمی پونا و حامیان شاهرود با کسب ۷ و ۵ امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

پورکریمان در پایان گفت: تیم البرز تمرینات خوبی را برای کسب نتیجه لازم در دور برگشت داشته و امیدوارم درنهایت یکی از تیم های صعود کننده باشیم.

برچسب‌ها