کرج- رییس هیئت بدمینتون استان البرز از کسب عنوان قهرمانی بانوان این استان در لیگ یک بدمینتون کشور و راهیابی به لیگ برتر در فصل آتی خبرداد.

‌بانوان بدمینتون باز البرز لیگ برتری شدند

میثم پورکریمان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور با عنوان جام ولایت پایان هفته گذشته در سالن ورزشی انقلاب کرج برگزار شد.

وی افزود: تیم بدمینتون بانوان البرز در دور برگشت مسابقات موفق شد با کسب ۱۸امتیاز و با اقتدار عنوان اول رقابتها را بالاتر از آکادمی پونا مشهد و هواپیمایی آتا کسب کند.

پورکریمان تصریح کرد: با کسب این عنوان تیم البرز به همراه آکادمی پونا به سوپر لیگ بدمینتون بانوان کشور در فصل آتی صعود کردند .

رییس هیئت بدمینتون استان البرز اعضای کادرفنی و بازیکنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: این تیم با هدایت و مربیگری  آسیه پیروزیار  وبا ترکیب زهرا کهریزی، کیانا هاشمی، شیوا پذیرفکار، نسترن کوه بین، مونا چاقمی، خورشید دستگیر، نگین تک زارع، نگین یزدان پناه، نیایش طلوعی و مریم برزگری در فصل جاری لیگ یک شکور حضور داشت.

 پورکریمان با تاکید براینکه نماینده البرز با هزینه هیئت استان و بدون کمک حامی مالی در این مسابقات حاضر شده است گفت: در تلاشیم با حمایت برخی از اسپانسرها در لیگ برتر حاضر شویم اما در صورت عدم تحقق این موضوع هم تیم به مسابقات اعزام می شود.

وی در پایان گفت: حضور تیم بانوان در لیگ برتر نشانگر ظرفیت های این ورزش در البرز است و امیدوارم زمینه ساز حضور بیشتر استعدادها دراین ورزش شود.

برچسب‌ها