یزد- فرماندار یزد با تأکید برتوجه به نیازها ودرخواست‌های دانش آموزان و بهبود فضای تعلیم و تربیت گفت: شورای آموزش‌وپرورش باید از نظرات و پیشنهادها دانش آموزان برای بهبود شرایط در حوزه‌های مختلف تعلیم و تربیت استفاده نماید.

استفاده از نظرات دانش آموزان درمسائل مختلف آموزش‌وپرورش ضروری است

گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری یزد، مصطفی سالاری درمراسم نمادین هفته شورای آموزش‌وپرورش با گرامیداشت سالروزتصویب قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش اظهار داشت: شورای آموزش‌وپرورش فرصت مناسبی است تا با تشریک‌ مساعی هرچه بیشترازظرفیت‌های قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش برای تحقق مشارکت و نظارت مردم در امرتعلیم و تربیت، استفاده شود.

وی بابیان اینکه شورای آموزش‌وپرورش به دنبال بهبود فضای کمی و کیفی امر تعلیم و تربیت در جامعه است افزود: حضور برخی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مدیران مدارس، انجمن اولیاء و مربیان و خیرین و سایر نهادهای مردمی در این شورا نمایانگر این مطلب است که آموزش‌وپرورش بیش از سایر نهادها نیازمند مشارکت و همکاری همۀ اجزای نظام است.

سالاری خواستار استفاده از نظرات دانش آموزان در مسائل مختلف امر تعلیم و تربیت شد و اعلام کرد: شورای آموزش‌وپرورش شهرستان آمادگی دارد تا با دعوت از نماینده دانش آموزان نظرات و پیشنهادها این آینده‌سازان را در باب موضوعات مختلف جویا شود و با برنامه‌ریزی و تمهیدات در نظر گرفته‌شده زمینه اجرایی شدن آنها را فراهم سازد.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان یزد در پایان بابیان اینکه باید مسیر حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه تعلیم و تربیت را هموارسازیم خاطرنشان کرد: شوراهای آموزش‌وپرورش می‌توانند با فراهم نمودن بستر مشارکت و نظارت مردم در امر تعلیم و تربیت موجب رشد ، بالندگی و شکوفایی بیش‌ازپیش جامعه شوند.

برچسب‌ها