جوین_ مسئول ستاد عتبات وعالیات شهرستان جوین گفت: تنها آرزویم شهادت بود و لا غیر اما از هم رزمان جبهه تعهد گرفتم، هر کس شهید شد، در آخرت دوستان دیگر رزمنده را شفاعت کند و روزگار مرا به وادی خدمت به ائمه اطهار کشانید.

جبهه ها سراسر عشق وایثار بود

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، مسئول عتبات عالیات و یکی از رزمندگای دفاع مقدس با اشاره به اینکه جبهه سراسر عشق و ایثار بود، گفت: تنها دلخوشی من فیض شهادت بود، که نصیبم نشد و دراین دنیا باقی ماندم، اما امروز تنها آرزویم این است، که همرزمان شهیدم مرا شفاعت کنند.  

محمدرضا اسماعیل آبادی جانباز دفاع مقدس اظهار داشت: بنده فرهنگی و در حال حاضر معلم و مامور به تحصیل در مقطع دکتری می باشم، و مسئولیت سنگین عتبات عالیتات شهرستان جوین نیز به عهده ام گذاشته شده است.  

وی در تشریح اولین اعزامش به جبهه  گفت: سه بار توفیق اعزام به جبهه نصیبم شد، که بار اول  ۱۷ ساله بودم و به همین  بسیج با اعزامم مخالفت کرد و به دلیل اینکه سن اعزام نمی کردند، ولی باواسطه قرار دادن یکی از آشنایان که در جهاد سازندگی خدمت میکرد، برای اولین جواز حضور در جبهه های حق علیه باطل را دریافت کردم.  

محمدرضا اسماعیل آبادی افزود:در جبهه گفتند، که قرار است، در جزیره مجنون یک بزرگراه ساخته شود و نیازمند نیروی تامین جهاد سازندگی هستیم، چون نیروهای جهاد در جزیره مجنون در تاریکی شب با چراغ قوه مسیرکامیون ها را برای خاکریزی و مسیر بولدوزر ها و لودر ها را روشن میکردند، برای اینکه در آب فرو نروند،  نگهبانی می دادم.  

مسئول عتبات عالیات شهرستان جوین ادامه داد:تقریبا پس از دو ماه حضور در جبهه مجددا در سال ۶۵ فراخوان دادند  و من جهت اعزام دوباره به بسیج مراجعه ولی باز هم برای  سن مشکل تراشی کردند، ولی چون اعزام مجدد وکارت اعزام داشتم، ناچارا به اعزام کردند،  که اینبار به مدت ۴ ماه در واحد تخریب ویژه شهدا بودم، و در عملیات کربلای ۵ توفیق شرکت پیدا کردم، که این عملیات چند مرحله داشت،  و تقریبا ۲ ماه به طول انجامید، و من در ۴ مرحله توفیق حضور یافته، و به علت مجروح شدن در آخرین عملیات به بیمارستان اعزام کردند.  

محمدرضا اسماعیل آبادی اظهار داشت:در طی عملیات کربلای ۵ با تعدادی از دوستان،  از جمله شهید ته بندی و یکی از رزمنده های اهل مشهد که بسیار انسان خون گرم و به اصطلاح بچه های جبهه چهره نورانی داشت، و نور بالا میزد، جهت انجام عملیات تخریب به خط رفتیم که ایشان رو به ما کردند و گفتند، هرکس از بچه ها شهید بشود، و شفاعت بقیه را نکند، خیلی بی انصاف است، و در همین عملیات ایشان شهید و بنده مجددا مجروح و به خواست خداوند متعال خدامی اهل بیت عصمت و طهارت نصیبم شد.  

وی افزود: جبهه سراسر ایثار و عشق وخلوص بود، که در قلوب رزمندگان موج می زد، واین مواج دریایی بی کران از فداکاری بود.  

مسئول عتبات عالیات شهرستان جوین خاطر نشان کرد: این گونه چرخ روزگار مرا به دامان ائمه اطهار برای خدمت به حرم مطهر امام علی (ع) و امام حسین (ع) وحضرت عباس و یاران با وفایش انداخت، و تاکنون کمک های زیادی از طرف مردم ولایتمدار شهرستان جوین به عتبات عالیات انجام شده است.  

اسماعیل آبادی اظهار امید واری کرد: اگر شهادت نصیبم نشد امیدوارم دوستان شهید بنا به وعده داده شده، شفیع و خدامی اهل بیت و عصمت طهارت نیز پشتوانه محکمی برای قصور وتقصیراتم باشند.  


 

برچسب‌ها