۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 586736

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۴هزار و ۳۶۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۵۹۰ تومان شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۱/۱۱

به گزارش قدس آنلاین، امروز و در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با ۱۰۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رفت. همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر نسبت به روز دوشنبه یک میلیون و ۴۵۱ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد افزایش ۵۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته بود و ۷۳۱ هزار تومان دادوستد می‌شد. همچنین در بازار آزاد هر قطعه سکه ربع‌بهار آزادی با ۲ هزار تومان کاهش در مدت مشابه ۴۳۴ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی با  هزار تومان کاهش ۲۸۹ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز با ۳۶۰ تومان افزایش ۱۴۴ هزار و ۳۶۰ تومان ارزشگذاری شده بود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۴۲.۹ دلار معامله می شود.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را با ۲۲ تومان افزایش نسبت به روز دوشنبه ۴ هزار و ۵۹۲ تومان می‌فروختند. امروز و در بازار آزاد هر یورو با افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۸۰۹ تومان و هر پوند با  کاهش قیمت با ارزش ۶ هزار و ۶۷۰ تومان دادوستد می‌شد.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها