فردیس- سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: پس از بارش برف سنگین اخیر شهرداری فردیس با توجه به بضاعت محدود خود عملکرد خوب و رضایت بخشی را به جهت خدمت رسانی به مردم به جای گذاشت.

عملکرد شهرداری فردیس در بارش برف اخیر رضایت بخش بود

آفراسیاب بیچرانلو در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با توجه به سنگینی بارش برف و وسعت زیاد شهر فردیس که حدود ۵۴۰ هزار متر مربع می باشد ارائه خدمات از سوی شهرداری نوپای فردیس به سختی انجام پذیرفت.

وی با اشاره به امکانات محدود شهرداری فردیس گفت: برخی امکانات ابتدایی نیز در شهرداری وجود ندارد که امیدواریم با گذشت زمان این امکانات جهت خدمت بیشتر به شهروندان جبران شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس به استیجاری بودن برخی امکانات سنگین اشاره کرد و گفت: باتوجه به عدم برخورداری از برخی امکانات سنگین در چند روز اخیر پس از بارش برف حدود ۱۴ دستگاه لودر توسط شهرداری اجاره شد.

بیچرانلو با اشاره به عملکرد مثبت شهرداری فردیس گفت: با توجه به تمام این کمبودهای سخت افزاری اما شهرداری فردیس نسبت به بسیاری از مناطق کشور خدمات بیشتری را به شهروندان ارائه داد.

وی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از راه های مواصلاتی در کشور با مشکل مواجه شده بود اما شهرداری فردیس تلاش کرد تا به سرعت راه های منتهی به فردیس را پاکسازی کرده تا شهروندان با مشکل مواجه نشوند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به آخرین وضعیت حریم قانونی شهر فردیس هم گفت: باتوجه به جلساتی که با حضور مسئولین شهری و استانی برگزار شد مقرر شد تا حریم قانونی شهرداری فردیس همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهد.

برچسب‌ها