بجنورد- معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی از واگذاری چهار هزار و ۶۴ انشعاب رایگان طی ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

 ۴۰۰۰ انشعاب رایگان به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حمید خوجانی گفت: هزار و ۶۴ مورد از این خدمت خاصه به مددجویان مناطق محروم این استان ارائه‌شده است.

وی بابیان اینکه این خدمت در شش سرفصل به مددجویان ارائه‌شده است، افزود: انشعابات آب، برق، گاز ازجمله مواردی است که تعرفه نصب آن به‌صورت رایگان از سوی کمیته امداد خراسان شمالی پرداخت می‌شود.

وی افزود: طی ۹ ماهه امسال ۴۹۴ فقره انشعاب برق،۵۷۹ فقره انشعاب آب، دو هزار و ۵۴۷ فقره انشعاب گاز به مددجویان واگذارشده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خراسان شمالی همچنین با تأکید بر اینکه مددجویان تحت حمایت این نهاد که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه گواهی پروانه ساختمانی، عوارض شهرداری و انشعابات فاضلاب معاف هستند، افزود:۴۴۵ خانوار مددجو نیز طی امسال از معافیت‌های پرداخت هزینه انشعاب فاضلاب، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف شدند.

خوجانی بابیان اینکه رفع مشکلات آب، برق و گاز خانگی مددجویان از اهمیت بالایی برخوردار است، بیان کرد: در این خدمت ساکنان روستایی و مناطق محروم در اولویت هستند.

وی یادآور شد: مددجویان متقاضی دریافت انشعابات آب، برق و گاز می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان‌های محل سکونت خود و دریافت معرفی‌نامه، به ادارات مربوطه مراجعه کنند و از این خدمت بهره‌مند شوند.

خوجانی بیان کرد: کمیته امداد خراسان شمالی با ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان به دنبال محرومیت‌زدایی و برقراری عدالت وتوازن بین خانوارهاست به‌طوری‌که تمامی امکانات موجود برای توانمندسازی مددجویان به کار گرفته شود.

برچسب‌ها