زنجان- بیست و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجام افتتاح شد.

آغاز مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، عصر امروز مسابقات بین‌المللی جام فجر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون بدمینتون افتتاح شد.

علی خلیلی، مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان و تبریک دهه فجر اظهار داشت: استان زنجان در رشته‌هایی همانند ووشو، کاراته، دومیدانی، شنا، دوچرخه‌سواری و بدمینتون حرفی برای گفتن دارد و به عنوان قطب محسوب می‌شود.

وی افزود: زنجان در رشته‌های صخره‌نوردی، جانبازان و معلولان بسیار قوی است و افتخارات فراوانی را کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان میزبانی مسابقات بین‌المللی جام فجر را افتخاری برای زنجان نامید و گفت: میزبانی این‌ مسابقات در زنجان نویدبخش این است که در آینده نزدیک میزبان مسابقات مهمتری باشیم.

وی با بیان اینکه 14 کشور در این رقابت ها هستند، گفت: امیدواریم میزبان خوبی برای سربلندی ایران باشیم.

در ادامه محمدرضا پوریا، رئیس فدراسیون بدمینتون ضمن خیرمقدم به مهمانان خارجی گفت: بار دیگر میزبان ورزشکاران خارجی هستیم و امیدواریم مسابقات خوبی را شاهد باشیم.

عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان با تبریک دهه فجر و خسته‌نباشید به دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات گفت: امیدواریم میزبان‌ خوبی برای این مسابقات باشیم‌.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش سبب نشاط جامعه می‌شود و امیدواریم زنجان میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشد و شاهد مسابقات با کیفیت و سطح بالایی باشیم.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها