بجنورد- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: مردم انقلابی استان و تمام ملت ولایتمدار و آزاده ایران اسلامی در ۲۲بهمن جواب کوبنده ای بر تمامی معاندین و ضد انقلاب خواهند داد.

مردم در ۲۲بهمن جواب یاوه گویی ضد انقلاب را خواهند داد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در دومین نشست کمیته مراسم ستاد گرامیداشت دهه فجر استان، با اشاره به شعار«انقلاب مردمی- مردم انقلابی» بیان داشت: انقلاب اسلامی از آن خود مردم است و خود مردم پشتوانه این انقلاب هستند و انشاءالله به کوری چشم معاندین انقلاب اسلامی،مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه بی نظیر دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با بیان اینکه، با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال در اکثر مناطق شهری، روستایی، دهستانها راهپیمایی خواهیم داشت، افزوزد: امسال در بیش از ۵۰ نقطه از استان راهپیمایی ۲۲بهمن برگزار خواهد شد و رسانه ملی هم پوشش بیشتر و بهتری نسبت مراسمات شهرها و روستاهای استان خواهد داد.

حجت الاسلام سالاری با تأکید بر نقش اثرگذار مردم در تمام برنامه‌ها و سیاست‌های نظام اسلامی، افزود: با توجه به حوادث اخیر و اغتشاشاتی که برخی فتنه گران ایجاد کردند، امسال مردم با حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن،غوغا خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و فتنه‌گران داخلی و خارجی خواهند زد و نمی‌گذارند کسی به این کشور و این نظام چپ نگاه کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: در دهه فجر امسال، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مردم خراسان شمالی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر سر در منازل و محل کسب‌وکارشان نصب خواهند کرد و وفاداری‌شان را به انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) نشان خواهند داد.

وی یادآور شد: راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن درمرکز استان با تجمع مردم از ساعت ۹ صبح در محل میدان شهید با اجرای برنامه های متنوع از قبیل اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزی آغاز و ساعت ۹:۱۵ به سمت میدان حضرت قائم (عج الله تعالی فرجه الشریف)  ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها