زاهدان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دو فیلم "چهارراه استانبول" و "به وقت شام" به فهرست فیلم‌های ششمین جشنواره فجر زاهدان اضافه شد و تعداد سانس‌های اکران نیز افزایش می‌یابد.

 "چهارراه استانبول" و "به‌وقت‌شام" به فهرست جشنواره فجر زاهدان اضافه شد

به گزارش قدس آنلاین، حسین مسگرانی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به استقبال گسترده مردم از فیلم‌های ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان، دو فیلم "چهارراه استانبول" و "به وقت شام" از پنج‌شنبه در سینما هلال اکران می‌شود. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این فیلم‌ها از فیلم های مطرح در فهرست سیمرغ ۲ هستند که قیمت بلیط آن کمی  بالاتر از فیلم‌های موجود است و در سانس سوم اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه جزئیات بیشتر اکران این ۲ فیلم متعاقباً اعلام می‌شود، ادامه داد: هر یک از این فیلم‌های جدید تا پایان جشنواره فیلم فجر زاهدان‌ ۳ بار اکران می‌شوند. با توجه به مطرح بودن این فیلم‌ها و شاخص بودن کارگردانان پیش‌بینی می‌شود استقبال گسترده‌ای برای تماشا صورت گیرد.

مسگرانی درباره استقبال مردم از جشنواره فیلم فجر گفت: تا این لحظه استقبال مردم از فیلم‌های فهرست سیمرغ یک که برای اکران در ششمین جشنواره فیلم فجر زاهدان در نظرگرفته شد، بسیار خوب بود. مخصوصا فیلم لاتاری که استقبال گسترده‌ای از آن شد به طوری که ظرفیت سینما هلال پاسخگوی جمعیت نبود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: مردم فیلم‌ها و موضوع آن‌ها را پیگیری می‌کنند من فکر می‌کنم هر چه به روزهای پایانی جشنواره نزدیک شویم استقبال مردم بیشتر و بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه استقبال از جشنواره امسال با توجه به اضافه شدن ظرفیت سینما هلال نسبت به جشنواره های گذشته متفاوت است، افزود: ظرفیت سینما هلال ۵۶۰ صندلی ثابت است که در صورت نیاز قابلیت افزایش تا ۶۰۰ صندلی را نیز دارد. از طرفی ظرفیت سالن اشراق نیر ۲۰۰ نفر است.

مسگرانی در بخش دیگری از استقبال بیش از حد نوبت صبح که ویژه دانش آموزان است خبر داد و گفت: طرح سیمرغ و پروانه‌ها ویژه دانش‌آموزان حاشیه شهر در استان با استقبال گسترده دانش‌آموزان روبرو شد.

منبع تسنیم

برچسب‌ها