کرج- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز گفت: در ۱۰ ماهه اول سال جاری ۸۸۷ میلیون لیتر انواع بنزین در استان البرز مصرف شده که در مقایسه یا مدت مشابه سال ۱۳۹۵ بیش از ۹ درصد رشد داشته است.

مصرف بنزین در استان البرز ۹ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز، ابراهیم توسلی اظهار کرد: در این مدت ۴۱۰ میلیون لیتر بنزین معمولی، ۵۱ میلیون لیتر بنزین سوپر و ۴۲۶ میلیون لیتر بنزین یورو۴ در استان البرز توزیع و مصرف شده که مجموع مصرف انواع بنزین در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۳۹۵ بیش از ۹ درصد افزایش یافته است.

وی افزایش تعداد خودروها و ترددهای درون و برون شهری ناشی از وقوع حوادث طبیعی در روزهای اخیر را عامل رشد مصرف بنزین در استان البرز دانست وگفت: عرضه بنزین یورو ۴ و سوپر در راستای کاهش آلودگی هوای استان به ویژه هسته مرکزی کلانشهر کرج بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان البرز ادامه داد: از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود برای عرضه سوخت در شرایط کاملا ایمن و مطلوب استفاده کرده ایم.

توسلی گفت: در حال حاضر ۶۵ باب پمپ بنزین در استان البرز فعال اند که از این تعداد ۱۸ باب  بنزین سوپر و  ۲۲ باب بنزین یورو ۴ عرضه می کنند.

برچسب‌ها