۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: 587904

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۹ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۷۸۲ تومان شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۱/۱۸

به گزارش قدس آنلاین،  امروز و در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی با ۲ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته یک‌میلیون و ۵۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان به‌فروش می‌رفت. همچنین قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با هزار تومان افزایش نسبت به روز سه شنبه  یک‌میلیون و ۴۸۵ هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد ثبات قیمتی نسبت به دیروز بود و ۷۵۷ هزار تومان دادوستد می‌شد. همچنین در بازار آزاد هر قطعه سکه ربع‌بهار آزادی نیز بدون تغییر قیمت در مدت مشابه ۴۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی  ۲۹۸ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۴۹ هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۳۰.۵ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را ۴ هزار و ۷۸۲ تومان می‌فروختند. امروز در بازار آزاد هر یورو با افزایش نسبت به روز گذشته ۶هزار و ۱۵ تومان و هر پوند با ارزش ۶ هزار و ۷۵۰ تومان و درهم امارات ۱۳۲۷ تومان دادوستد می‌شد.

تغییرات لحظه‌ای قیمت دلار، طلا، سکه و ارز را اینجا مشاهده کنید.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها