مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: وضعیت تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت نیمه‌سنگین است.

ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و کندوان/ هراز و کندوان امروز یک‌طرفه است

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان از شمال به جنوب به‌صورت نیمه‌سنگین است.

وی با بیان اینکه تردد عادی و روان در محورهای سوادکوه و کیاسر برقرار است، اضافه کرد: از لحاظ جوی نیز مشکل خاصی نداریم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلی در محور هراز، افزود: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌ جزء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ و از ساعت ۶ تا ۱۲ روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

هاشمی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز، از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

وی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در محور سمنان_ مازندران در صورت افزایش حجم ترافیک در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: تردد تمامی تریلرها از ساعت هشت تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

هاشمی در پایان گفت: با توجه به وضعیت تردد در محورهای مازندران لازم است رانندگان از سرعت و سبقت غیرمجاز در مسیرها پرهیز کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها