کرج- رییس هیئت بدمینتون استان البرز با بیان اینکه توان وانرژی هیئت در سال جاری بر استعدادیابی و پشتوانه سازی استوار بود از اجرای طرح بدمینتون پارکی از اردیبشهت ماه سال آینده خبرداد.

بدمینتون پارکی اردیبهشت ماه سال آینده در البرز اجرا می شود

میثم پورکریمان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: این طرح با همکاری آموزش و پرورش انجام شد ودر حال حاضر کار آموزش بر روی این استعدادها آغاز شده و قصد داریم همانند ۱۰ سال پیش نسلی تازه نفس و توانمند را برای بدمینتون البرز تربیت کنیم.

این مسئول تاکید کرد:عجله ای برای این کار نداریم و می خواهیم با حساسیت بالا و صرف وقت مناسب ورزشکاران خوبی را برای حضور در دنیای قهرمانی تربیت کنیم.

پورکریمان با بیان اینکه جایگاه البرز در میان استان ها کمی افت کرده است گفت: البرز در حدود ۶ سال پیش به جمع ۵ استان برتر کشور هم رسید اما در حال حاضر در میانه های جدول رده بندی استان ها قرار دارد و این بدان معناست که باید تلاشمان را برای بازپس گیری جایگاه گذشته دوچندان کنیم.

متولی بدمینتون استان البرز کاهش ورزشکار را دیگر تبعات افت این ورزش در البرز عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ بدمینتون باز در استان داریم حال آنکه در سال های قبل این تعداد نزدیک به ۲هزار نفر بود.

وی فقدان سالن اختصاصی بدمینتون را یک مانع بزرگ بر سر راه رشد این ورزش دانست و گفت: در این ارتباط زمینی به هیئت برای احداث سالن اختصاصی ارائه شده است و امیدوارم بتوانیم با کمک خیران و مسئولان استانی زمینه ساخت آن را فراهم کنیم.

رییس هیئت بدمینتون استان البرز توسعه بدمینتون پارکی را یکی از برنامه های سال آتی برشمرد و گفت: این رشته علاوه بر توسعه همگانی بدمینتون می تواند زمینه ساز استعدادیابی نیز باشد لذا از اردیبهشت ماه سال آینده اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی از فعال شدن بدمنیتون در شهرستان اشتهارد خبرداد و گفت: با این اتفاق در حال حاضر این ورزش در تمام شهرستان های استان البرز به غیر از طالقان دایر شده است.

برچسب‌ها