رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:تأکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد، ایجاب می‌کند که ما جلسات دقیق‌تری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته باشیم.

قوای سه‌گانه برای مبارزه با فساد باید جلسات دقیق‌تری داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، بررسی برخی موضوعات بودجه و عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه را دلیل تأخیر در آغاز جلسه علنی امروز عنوان کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم تبریز به مناسبت قیام مردم این شهر در ایام انقلاب گفت: از فرمایشات راهگشای رهبر معظم انقلاب در روز گذشته که روز شهدای مردم تبریز بود، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بحث جامعی در مورد مسیر انقلاب ارائه کردند، اظهار داشت: ایشان نقاط قوت حرکت انقلاب پس از ۴۰ سال را بیان داشتند و آسیب‌هایی را که در این زمینه وجود دارد را به خوبی بیان کردند. تأکید ایشان بر اولویت‌های امروز کشور در مسائل اقتصادی و رفع موانع تولید و صادرات بسیار مهم بود و من از نمایندگان محترم تشکر می‌کنم که در خلال بررسی لایحه بودجه، به موضوع تولید و صادرات توجه کرده‌اند و انشاءالله این مسیر را ادامه خواهیم داد.

لاریجانی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مستضعفان گفت: انتقاد ایشان از غفلتی که در تحقق عدالت‌ اجتماعی در کشور صورت گرفت، ایجاب می‌کند که قوای سه‌گانه بحث‌های جدی‌تری در  زمینه تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تأکید مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با فساد و رویکردهای ارتجاعی که بعضاً در رفاه‌طلبی‌ها مشاهده شده است، اموری است که باید در کشور انضباط پیدا کند و ایجاب می‌کند که ما جلسات دقیق‌تری در مجلس، دولت و قوه قضائیه داشته باشیم و راهکارهای تحقق فرمایشات ایشان که در این مقطع انقلاب بسیار مهم است، پیگیری شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها