تربت جام ـ رئیس هیئت هندبال تربت جام از اهداء وسایل ورزشی تیم هندبال نوجوانان تربت جام با اقدام فرهنگی به یکی از مدارس زلزله زده استان کرمانشاه خبرداد.

اهداء وسایل ورزشی تیم هندبال نوجوانان تربت جام به کرمانشاه

حمید رضا قندی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: همزمان با برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان در کرمانشاه  در یک اقدام انسان دوستانه و فرهنگی تعدادی توپ والیبال، بسکتبال، فوتبال و  وسایل ورزشی توسط اعضای تیم هندبال تربت جام به نماینده فدراسیون ومسئول منطقه ۴ کشور به منظور کمک به دانش آموزان زلزله زده روستایی تقدیم می شود تا در اسرع وقت دراختیار آنان قرار داده شود.

وی گفت: این وسایل توسط مسئول تربیت بدنی آموزش وپرورش، رئیس اداره ورزش تربت جام و خودیاری بازیکنان هندبال تربت جام تهیه گردیده بود که به نمایندگی از جامعه ورزش تربت جام در اختیار دانش آموزان روستایی منطقه زلزله زده قرار داده شد.

رئیس هیئت هندبال تربت جام در ادامه تاکید کرد: توجه به مسایل فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی می تواند نقش به سزایی در روحیه ورزشکاران ایجاد کند و باید این برنامه های فرهنگی بیشتر در ورزش بسط و گسترش یابد تا فرهنگ اصیل ایرانی که با روحیه نوع دوستی است حفظ شود.

شایان ذکر است، تیم هندبال نوجوانان تربت جام برای حضور در مسابقات کشوری که به میزبانی کرمانشاه برگزار شده بود این اقلام فرهنگی توزیع شد.

برچسب‌ها