اهواز _نمایشگاه «مصرف بهینه آب» در اهواز به مدت سه روز و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت مصرف آب توسط شرکت آبفا اهواز برگزار می‌شود.

نمایشگاه «مصرف بهینه آب» در اهواز برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیامک شالویی دبیر اجرایی نمایشگاه "مصرف بهینه آب در اهواز"، با اشاره به بحران کم آبی در کشور اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف ارائه الگوهای صحیح مصرف آب و آگاه‌سازی عمومی در خصوص وضعیت بحرانی منابع آبی موجود در کشور در تاریخ ۷ لغایت ۹ اسفندماه در محل کیانپارس، بلوار ساحلی، جنب کتابخانه مرکزی از ساعت ۱۹ الی ۲۲ برگزار می‌شود.  
  وی افزود: این نمایشگاه با توجه به ضرورت بسیج همگانی و در راستای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف، با شش غرفه مختلف در زمینه الگوی بهینه استفاده و صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار می‌شود.  
  شالویی تصریح کرد: غرفه‌های امور مشترکین، خانه‌تکانی و مدیریت مصرف آب، غرفه کودک، ایده‌های مردمی، دانشمندان کوچک و دستاوردهای مدیریت، غرفه‌های شش گانه این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند که همگی با محتوای اهمیت مصرف صحیح آب فعالیت می‌کنند.  
  سرپرست روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز بیان کرد: در حاشیه نمایشگاه "مصرف بهینه آب" برنامه‌های مختلفی شامل موسیقی، تئاتر خیابانی، شعرخوانی، سرود و مسابقه، با محوریت مدیریت مصرف آب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ اجرا می‌شود.  
  وی از ارائه تسهیلات ویژه در حوزه خدمات مشترکین به شهروندان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این تسهیلات شامل بخشودگی جرائم مربوط به انشعابات غیر مجاز و همچنین تقسیط مطالبات معوقه آب بها است که از سوی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز در این سه روز برای شهروندان اهوازی در نظر گرفته شده است.  
  شالویی ادامه داد: همچنین "جشنواره نخستین واژه آب" برنامه دیگری است که از تاریخ ششم تا هشتم اسفندماه جاری در سطح مدارس ابتدایی اهواز با موضوع مدیریت مصرف آب برگزار می‌شود.      
  وی در این خصوص اظهار کرد: این برنامه شامل ارائه الگوهای مصرف آب ویژه مدارس ابتدایی توسط کارشناس حوزه مدیریت مصرف، توزیع پکیج آثار کودک روابط عمومی آبفا اهواز در حوزه مدیریت مصرف و اجرای برنامه شاد توسط چهره مطرح حوزه کودک صداوسیمای استانی با محور صرفه‌جویی در مصرف آب است.  

نمایشگاه "مصرف بهینه آب" از سوی شرکت آب و فاضلاب اهواز و با همکاری استانداری خوزستان، شهرداری اهواز و اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با هدف ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب در بین شهروندان اهوازی و با تمرکز بر گروه سنی پایه به عنوان سفیران آب در آینده برپا می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها