ساری- رئیس کمیته دارت مازندران از راه اندازی خانه دارت استان در آینده نزدیک خبر داد.

خانه دارت در مازندران احداث می‌شود

عاطفه میرمهدوی بعدازظهر جمعه در حاشیه مسابقات اولین دوره لیگ دارت استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متولیان قول های مساعدی دراین رابطه دادند و ازتمام ظرفیت ها برای تحقق خانه دارت استان بهره خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت ها ۱۶ تیم از سراسر استان حضور یافتند، افزود: لیگ دارت مازندران در هشت هفته در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

رئیس کمیته دارت مازندران با اعلام اینکه در این دوره از مسابقات ۶۴ شرکت کننده حضور دارند، یادآور شد: ۱۰ تیم بانوان و ۶ تیم آقایان در این رقابت‌ها شرکت دارند و در پایان اردیبهشت ماه، جشن قهرمانی و معرفی نفرات برتر صورت می گیرد.

میرمهدوی با بیان اینکه تنها ۵ ماه از تشکیل کمیته دارت در مازندران نمی گذرد، خاطرنشان کرد: هم اکنون یکی از ورزشکاران استان به مسابقات ملی اعزام شده است.

وی از جذب ورزشکار در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: این رشته ورزشی زمینه مناسبی برای سرگرمی خانواده ها دارد و تاکنون استقبال خوبی صورت گرفته است.

رئیس کمیته دارت مازندران با اشاره به اینکه کلاس های داوری و کارگاه های مربیگیری نیز در دستور کار قرار دارد، مهترین مشکل این مجموعه را نبود اسپانسر مناسب دانست.

برچسب‌ها