سمنان- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در این استان فعال می‌شود، گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی با تمام توان انجام می‌شود.

بیش از ۵۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سمنان فعال می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سیدجواد رضوی  در آستانه جشن نیکوکاری، اظهار کرد: امسال هم مثل هر سال سه روز محوری چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه را داریم.

وی ادامه داد: در این سه روز برنامه داریم، روز اول در مدارس و کمک‌های دانش‌آموزی را جمع می‌کنیم، روز دوم در معابر و میادین پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داریم و در خدمت مردم هستیم و در روز جمعه در مصلی‌های نماز جمعه در این سه روز به‌عنوان نماد کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تأکید بر اینکه ما در طول سال در خدمت مردم هستیم، تصریح کرد: همکاران بنده در کمیته امداد امام خمینی (ره) از دو ماه پیش مراجعه به خیران در داخل و خارج استان را داشتند.

رضوی با اشاره به اینکه سال گذشته حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ارزش ریالی کمک‌های مردمی بود، اضافه کرد: امسال با تلاش و رایزنی‌هایی که کردیم پیش‌بینی ما جمع‌آوری کمک‌های مردمی بالای سه میلیارد تومان است و سه میلیارد و ۲۰۰ را هدف‌گیری کردیم.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه که کمک‌ها را در مدارس جمع‌آوری می‌کنیم، این کمک‌ها را بعد از ثبت و ضبط مالی به خود مدارس برمی‌گردانیم، تصریح کرد: از کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس یک ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) برنمی‌گردد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان با تأکید بر اینکه این دست کمک‌ها به دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس اختصاص پیدا می‌کند، اضافه کرد: اگر مدارس متمکنی باشند با هماهنگی خود آموزش و پرورش کمک‌ها را می‌توانند به مناطق محروم‌تر و مدارس دیگر تقدیم کنند.

رضوی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ پایگاه در سطح استان در جشن نیکوکاری داریم، اظهار کرد: اکثر این پایگاه‌ها مدارس هستند و ۱۸ مصلی نماز جمعه به‌اضافه روز پنجشنبه که در معابر و میادین داریم.

منبع:  فارس 

برچسب‌ها