۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
کد خبر: 591551

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی پارلمان خبر داد.

"آخوندی" استیضاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه بررسی طرح استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با امضای ۲۱ نماینده در دستور کار قرار داشت.

وی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به نمایندگان در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران حضور یافت، ادامه داد: نمایندگان امضاکنندگان این طرح دلایل خود را برای این طرح، مطرح کردند و آخوندی نیز پاسخ‌هایی به آنها ارائه کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اعلام اینکه از ۲۱ نماینده امضاکننده این طرح ۱۱ نماینده از توضیحات وزیر راه و شهرسازی قانع نشدند، افزود: باتوجه به عدم‌اقناع نمایندگان از توضیحات آخوندی این طرح به هیئت رئیسه مجلس ارجاع می‌شود تا این طرح در دستور کار پارلمان قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به محورهای استیضاح وزیر راه و شهرسازی، تصریح کرد: عدم‌توانایی در مواجهه با بحران‌های موجود در سیستم حمل‌ونقل کشور، عدم‌نظارت بر سیستم ناوگان هوایی، ریلی و بروز مشکلات در کشور و مرگ تعداد بسیار زیاد هموطنان، عدم‌اجرای برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی، بی‌انگیزگی وزیر و عدم‌پاسخگویی به مردم شریف و نمایندگان آن‌ها از محورهای طرح استیضاح آخوندی بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها