زلاتان ابراهیموویچ در مراسم معارفه خود در باشگاه لس آنجلس گلکسی گفت: من هنوز مثل یک شیر گرسنه هستم.

زلاتان: هنوز هم مثل یک شیر گرسنه هستم/ فکر می کردند با ویلچر به سالن کنفرانس می آیم

به گزارش قدس آنلاین، زلاتان فصل گذشته در یونایتد روزهای بسیار خوبی را پشت سر گذاشت ولی یک مصدومیت سنگین، سد راه او شد و با وجود امضای دوباره قرارداد با شیاطین سرخ، در نهایت درخواست فسخ داد و از حالا چالشی جدید در لیگ MLS را تجربه خواهد کرد.

او در مراسم معارفه خود گفت:« فردا یک بازی مهم پیش رو داریم و من به تیم متعهد هستم. خودم را بسیار باانگیزه می بینم و مثل یک شیر گرسنه هستم. 

من احساس جوانی می کنم و قبلا هم گفته ام که مثل بنجامین باتن پیر به دنیا آمده ام و جوان از دنیا خواهم رفت. نگران سن من نباشید. می دانم که 37 سال دارم؛ ولی وقتی به لیگ انگلیس رفتم هم نگرانی هایی وجود داشت و فکر می کردند قرار است با ویلچر به نشست های مطبوعاتی بیایم ولی پس از گذشت سه ماه، انگلیس را هم فتح کردم.»

ستاره سوئدی افزود:« فقط می خواهم وارد زمین شده و بوی چمن به مشامم برسد. امروز وقتی تمرین تمام شد، می خواستم همچنان ادامه دهم و به مربی گفتم که اجازه دهد چند شوت دیگر هم بزنم. حس یک کودکی را دارم که برای اولین بار به او کارامل داده باشند و بازهم کارامل می خواهد. حس الان من نسبت به توپ فوتبال اینگونه است. ذهن من همواره در لوس آنجلس بود و می دانستم روزی به این باشگاه می آیم. سرنوشت برای من اینگونه رقم خورده بود. لوس انجلس من را صدا کرد و من هم پاسخ مثبت دادم.»

برچسب‌ها