زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع احداث سه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار امروز عصر در جلسه ای ویژه با وزیر بهداشت و درمان در دفتر وزیر پیگیری و مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

پیگیری ویژه استاندار برای ساخت سه بیمارستان ٥٤٠ تختخوابی در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، سید دانیال محبی اظهار داشت : موضوع احداث سه بیمارستان ۵۴۰ تخت خوابی تخصصی و فوق تخصصی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر و چابهار امروز عصر در جلسه ای ویژه با وزیر بهداشت و درمان در دفتر وزیر پیگیری و مورد تصویب نهایی قرار گرفت.

وی افزود: زمین مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان ها اختیار شده است و مناقشات و مشکلات قانونی واگذاری آنها هم رفع و در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی استان قرار داده شده است.

محبی با بیان اینکه منابع مالی احداث این بیمارستان ها تامین شده است از مشارکت ٢٥درصدی بنیاد برکت و همچنین تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی و دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد.

وی با بیان اینکه سال ١٣٩٧ همراه با موفقیت و جلسات امید بخش برای توسعه استان آغاز شده است، افزود: در این جلسه با توجه به نیاز مبرم استان به توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان، بر تسریع در احداث این بیمارستان ها تاکید شد.

استاندار اظهار داشت با آغاز بکار این بیمارستان ها و بیش از هزار و ٥٠٠ تخت به ظرفیت فضاهای درمانی استان اضافه می شود که این موضوع ارتقای جهنده در شاخص های درمانی استان است.

محبی در پایان این نوید را به مردم استان داد که مقدمات عملیات اجرایی این بیمارستان ها فراهم شده و بزودی با حضور وزیر بهداشت و درمان آغاز خواهد شد.

گفتنی است، رییس مجمع نمایندگان استان، معاون عمرانی استاندار، سرپرست فرمانداری چابهار، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان و رییس شورای اسلامی شهر چابهار استاندار را در این جلسه همراهی کردند.

برچسب‌ها