سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: از شانس هایی که در نیمه اول داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم.

انتقاد سرمربی سیاه جامگان از بازیکنان پس از سقوط/ برای برخی نتیجه مهم نیست!

به گزارش قدس آنلاین، داود مهابادی پس از شکست سنگین چهار بر یک امشب سیاه جامگان مشهد مقابل استقلال تهران در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی تهران در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول خوب بودیم و از دو سه شانسی که داشتیم هم نتوانستیم استفاده کنیم.

سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که آنها می آیند تا از کناره ها به ما آسیب بزنند. همین اتفاق هم افتاد و نتوانستیم مقابل آنها بایستیم. سه گل از کناره ها خوردیم و تنبیه شدیم.

وی درباره عملکرد استقلال تهران افزود: این برد را به استقلال تهران که بهتر از ما بود تبریک می گویم. ضمن اینکه باید بگویم درطول چندین سالی که در فوتبال بودم بازیکنی به اندازه سرور جباروف که توانایی های بسیاری دارد ندیدم.

مهابادی که تیمش با این شکست به لیگ دسته اول سقوط کرد درباره بی تفاوتی بازیکنان سیاه جامگان نسبت به این موضوع تصریح کرد: دقیقا این مشکل را داریم. در پایان بازی هم در رختکن که بودم به بازیکنانم همین را گفتم. برایشان فرقی نمی کند ببازند. اصلا برای بعضی ها مهم نیست با چه نتیجه ای می بازیم. برخی ها با بی مسئولیتی تیم را به اینجا کشاندند. سقوط کردیم و حرفی نیست.

برچسب‌ها