ایلام- استاندار ایلام گفت: مهمترین مقوله برای پیشرفت همه جانبه پرهیز از حاشیه ها و ایجاد وحدت و همدلی در بین تمامی ارکان است.

وحدت و همدلی مهمترین مقوله برای پیشرفت استان ایلام

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در دیدار نوروزی با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان با تبریک سال نو به همه هموطنان، با بیان اینکه در ایامی که مردم ایلام از طبیعت استان لذت می بردند، به همراه نمایندگان و برخی مدیران، دیدارهای بسیاری با هیئت دولت برای رفع مشکلات استان داشتیم که امیدواریم نتایج آنها در پیشرفت ایلام ملموس باشد.

وی با اشاره به اینکه در دیدار نوروزی با رئیس جمهور و معاون اول ایشان بر ملی بودن بسیاری از مسائل استان همچون مسئله نفت و گاز، مرز بین المللی مهران، اربعین و ... تأکید شد، افزود: علاوه بر این در رایزنی های صورت گرفته با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در حالی که بودجه بسته شده بود، توانستیم یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به بودجه استان در سرفصل پروژه های ملی اضافه کنیم.

استاندار ایلام از افزایش اعتبار اربعین در سال جاری خبر داد و بیان داشت: بودجه اربعین در سال گذشته ۱۷ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

* وزرا در سفرهای استانی باید با استانداران هماهنگ باشند

قاسم سلیمانی دشتکی با اشاره به سفر اخیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایلام و عدم هماهنگی مسئولان در این سفر، گفت: استانداران هم تراز وزرا هستند و معمولاً در سفر وزرا به استان، معاونین استاندار وزرا را برای کلنگ زنی و یا افتتاح پروژه ها و طرح ها همراهی می کنند.

وی با تأکید بر همدلی و همراهی با بیشتر اعضای کابینه دولت و وزرا، بیان کرد: همزمان با سفر آقای ربیعی به استان، بنده هم به شهرستان ایوان و هم به شهرستان چرداول سفر داشتم که خوشبختانه در این سفرها مصوبات خوبی برای توسعه این شهرستان ها صورت گرفت، این در حالی است که در صورت همراهی با آقای وزیر، شاید این اتفاقات مثبت در شهرستان ها صورت نمی گرفت.

استاندار ایلام همراهی رسانه ها با مدیران ارشد استان و پرهیز از پرداختن به حواشی و مسائل جانبی را در پیشرفت و توسعه استان حائز اهمیت دانست و یادآور شد: رسانه ها با پرداختن به مسائل کلان و مهم استان، مدیران را در حل مشکلات راهبردی و کلان استان یاری کنند.

برچسب‌ها