یزد- ماموران پلیس شهرستان یزد با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی یک سارق موتورسیکلت را با ۳۰ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

پایان کار سارق موتورسیکلت با ۳۰ فقره سرقت در یزد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان یزد اظهار داشت: در پی سرقت های متعدد موتورسیکلت در شهرستان یزد و همچنین شهرستان های همجوار بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ منوچهرنصیری  افزود: ماموران پلیس تحقیقات گسترده ای را در مناطق جرم خیز آغاز کرده و در این تحقیقات بود که اهالی محل به تردد یکی از همسایگان با موتورسیکلت های مختلف اشاره کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: ماموران پلیس ضمن هماهنگی قضائی، تردد و رفت و آمد های متهم را تحت نظر قراردادند و پس از کسب اطمینان از موضوع، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی انجام شده به ۳۰ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان یزد و چند شهرستان دیگر اعتراف و با تکمیل پرونده مربوطه به دادسرا معرفی شد.

نصیری با بیان اینکه متهم بیشتر دست به سرقت های موتورسیکلت های فاقد قفل و تجهیزات ایمنی ضدسرقت زده بود یادآور شد: شهروندان ضمن جدی گرفتن هشدارهای پلیس وسایل نقلیه خود را به تجهیزات و وسایل ایمنی ضدسرقت مجهز کنند.

برچسب‌ها