بشرویه- امام جمعه بشرویه گفت: باید همه خود را موظف بدانیم که تولید داخلی را حمایت کنیم و با تمرکز بر حمایت از تولید داخل می توانیم موفق شویم .

باید از تولید داخلی حمایت کرد تا مشکلات اقتصادی رفع شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه ،حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس الدین ،امام جمعه شهرستان بشرویه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه تصریح کرد:ماه شعبان زیباترین ماه ها محسوب می شود و باید در شعبان از نور اهل بیت برای صفای قلب های خود بهره بگیریم.

 امام جمعه بشرویه افزود:امام حسین(ع) دارای روحیه شجاعت،دین داری و ولایتمداری است که از غیر خدا از کسی هراسی نداشتند و در حوزه مبارزه با طاغوت جانفشانی زیادی کرده است.

وی با گرامیداشت روز جانباز بیان کرد: سرلوحه و الگوی رزمندگان ما در جبهه،حضرت عباس(ع) هستند و جانبازان عزیز راه امام حسین و حضرت عباس را ادامه دادند و انقلاب اسلامی را با الگو گیری از عاشورای حسینی به اوج رساندند.

شمس الدین با تبریک ویژه به مجموعه سپاه پاسداران گفت:سپاه پاسداران و بسیج برخاسته از بطن مردم است و در بخش امنیت نیروی های نظامی ،انتظامی و بسیجیان نقش ارزنده ای دارند.

امام جمعه بشرویه افزود: ملت ایران اسلامی ۸سال جانانه در برابر دشمنان ایستادند و تعداد زیادی شهید،جانباز و آزاده تقدیم کرده ایم که باید از مقام آنان تجلیل شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج کالای داخلی گفت: باید همه خود را موظف بدانیم که تولید داخلی را حمایت کنیم و با تمرکز بر حمایت از تولید داخل می توانیم موفق شویم. هرچند ارتباط با خارج خوب است ولی نباید با فراموش کردن توانایی های خود چشم به دستورات دشمن ببندیم.

شمس الدین در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت تصریح کرد: آنچه مهم است آگاهی بخشی و پیشگیری از بیماری ها است باید مردم اطلاعات خوبی در خصوص تعذیه مناسب برای جلوگیری از بیماری های سخت داشته باشند.

برچسب‌ها