سردار اشتری در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت مجلس گفت: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری هاست و باید طبق قانون، ماموریت خود را به انجام رساند.

پلیس در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری هاست

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت مجلس افزود: پلیس همواره در خط مقدم جبهه مبارزه با ناهنجاری هاست و باید طبق قانون، ماموریت خود را به انجام رساند. از کارکنان خدوم و متعهدی که بر مبنای قانون، ماموریت های خود را انجام می دهند، حمایت کرده و می کنیم.

وی ادامه داد: فضای آرام جامعه به گونه ای است که افراد با عقاید مختلف، می توانند آزادانه در چارچوب قانون و امنیت کامل اعتراض کنند؛ در حالی که اگر دشمن از مرزها گذشته و به کوچه و پس کوچه های شهرها نفوذ کرده بود، مجالی برای هیچ نوع اعتراضی نبود.

همچنین علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در این جلسه گفت: برخورد با بدحجابی به نفع جامعه است؛ چراکه ناامنی بیشتر در کمین افرادی است که با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر می شوند. دشمن با ایجاد ناهنجاری های فرهنگی، به دنبال ترویج بی حجابی و نوعی وادادگی فرهنگی است که نیاز به طراحی و برنامه ریزی منسجم دارد.  

وی با بیان اینکه تقدیر از پلیس برای اجرای قانون در همه عرصه ها است، افززود: هر گونه تعرض به پلیس، در همه جای دنیا جرم محسوب می شود و مجازات در پی دارد. ناجا مظلومانه و صبورانه در بحران های اجتماعی از امنیت دفاع می کند.

بروجردی اضافه کرد: از ملت ایران می خواهم قدردان زحمات و از خودگذشتگی های پلیس باشند و به مأموران قانون احترام بگذارند و بدانند همیشه اجرای قانون، مقدم بر هر چیز است. لزوم هم اندیشی و تعامل بیشتر بین پلیس و مجلس برای رفع کاستی ها و مشکلات احساس می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها