کرمان- نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه انسان نباید ضعف‌های خودش را گردن بقیه بیاندازد گفت: در استان و به‌ویژه شهرستان کرمان مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که باید با همدلی و همراهی آن را حل و فصل کرد.

ضعف مدیریتی را نباید به گردن دیگران انداخت

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در نشست مشورتی با ائمه جمعه شهرستان کرمان اظهار داشت: حدود پنجاه حوزه علمیه خواهران و برادران در سطح استان کرمان وجود دارد که باید از آنها بهره لازم گرفت.

وی با اشاره به اینکه در استان و به‌ویژه شهرستان کرمان مشکلات عدیده‌ای وجود دارد که باید با همدلی و همراهی آن را حل و فصل کرد گفت: ضعف مدیریتی را نباید گردن قبلی‌ها انداخت و شایسته نیست که انسان ضعف‌های خودش را گردن بقیه بیاندازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه قبلی‌ها زحمت‌هایی کشیده‌اند که در جای خود قابل تقدیر است افزود: از آنجایی که کار را دست می‌گیریم باید با تمام توان کار کرد و نباید بگوییم که چون از قبل اینگونه بوده است همین روال ادامه دارد.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه تقویت جبهه فرهنگی انقلاب مدنظر است و باید در این جبهه واقعیات را دید خاطرنشان کرد: باید به جذب حداکثری در جبهه انقلاب توجه کرد.

امام جمعه کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی با بیان اینکه عده زیادی برای بقای انقلاب شهید شدند افزود: انقلاب اسلامی حاصل خون هزاران شهید است و باید در این مسیر راه شهدا ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خدمات را باید در خدمت انقلاب و رهبری انجام داد و نباید آنها را به یک جناح خاص معطوف کرد تصریح کرد: نماز جمعه قرارگاه فرهنگی بوده و امام جمعه فرمانده این قرارگاه است.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها