اسطوره باشگاه پرسپولیس گفت: از آقای گرشاسبی ممنونم که من را به جشن قهرمانی دعوت کرد و فردا در کنار هواداران قهرمانی متوالی پرسپولیس را جشن می‌گیریم.

درکنار هواداران جشن قهرمانی خواهیم گرفت/ این پرسپولیس می‌تواند در آسیا موفق شود

به گزارش قدس آنلاینن، علی پروین در خصوص دعوتش به جشن قهرمانی پرسپولیس از سوی حمیدرضا گرشاسبی گفت: قبل از هر چیز باید از آقای گرشاسبی تشکر کنم که ثبات و آرامش را در پرسپولیس حاکم کرده است و مربیان و بازیکنان این تیم در کنار این آرامش توانستند برای دومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شوند. من به شخصه شاهد هستم که گرشاسبی چقدر برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کند و اهل کم‌کاری نیست.

وی ادامه داد: همچنین باید از آقای برانکو و بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم که با اقتدار این تیم را قهرمان لیگ کردند و امیدوارم در آسیا هم این تیم بتواند به موفقیت‌های زیادی برسد؛ چراکه مربیان و بازیکنان شایسته‌ای داریم و می‌توان در آسیا به نتایج خوبی رسید.

پروین خاطرنشان کرد: از آقای گرشاسبی خیلی ممنونم که من را به جشن قهرمانی دعوت کرد و فردا در کنار همه هواداران با حضور در ورزشگاه آزادی قهرمانی را جشن خواهیم گرفت. پرسپولیس امسال روند خوبی در لیگ برتر داشت و قهرمان شدن در شرایطی که تیم‌های خوبی در لیگ داریم، کار سختی است. باز هم از آقایان گرشاسبی، برانکو و سایر مربیان و همچنین بازیکنان بابت این نتایج خوب قدردانی می‌کنم و امیدوارم هواداران که همیشه گفته‌ام صاحبان اصلی پرسپولیس هستند، فردا با حضور در ورزشگاه آزادی یک روز تاریخی را برای پرسپولیس ثبت کنند.

برچسب‌ها