کرج - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه شهرک صنعتی نظرآباد با مساحت ۱۹۸ هکتار ۲۷۶ واحد صنعتی را در خود جای داده گفت: ۱۰۷ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت دارند و سال گذشته ۱۵ واحد نیز به چرخه تولید بازگشته است.

فعال سازی ۱۵ واحد تولیدی درشهرک صنعتی نظرآباد/تلاش برای تقویت زیرساخت ها

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جهانگیر شاهمرادی صبح امروز دوشنبه در بازدید از شهرک صنعتی نظرآباد  درجمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرک صنعتی نظرآباد با مساحت ۱۹۸ هکتار در سال ۸۱ شروع به فعالیت کرد و در اسفند ۸۳ عملیات واگذاری واحدهای صنعتی آن شروع شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۶ واحد صنعتی دراین شهرک وجود دارد، افزود:هم اکنون ۱۰۷ واحد در حال فعالیت، ۴۰ واحد در حال ساخت و ساز و ۱۲۴ واحد صنعتی نیمه فعال هستند که در بازدیدهای دوره ای از واحدهای نیمه فعال در حال بررسی مشکلات آنها هستیم.

شاهمرادی افزود: ازاین واحدهای نیمه فعال ۱۵ واحد در سال گذشته به چرخه تولید بازگشت ضمن آنکه بزرگترین واحد تولیدی در این شهرک با ۱۳۰۰ پرسنل در حال فعالیت است.

این مسئول با اشاره به زیر ساخت های این شهرک گفت: زیر ساخت ها در حال تکمیل  است اما با مشکل آب برای واحدهایی که مصرف بالایی  دارند مواجه هستیم که با پیگیریهای صورت گرفته چاه جدیدی حفر شده که ۴۰ لیتر در ثانیه آب دهی داردو قسمتی از منطقه را تا یک ماه دیگر تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: در سال های اخیر ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان صرف آسفالت این شهرک شده است اما هنوز ورودی شهرک با مشکل مواجه است.

شاهمرادی تصریح کرد: ترددهای شهرک سپهر از روستایی که ترافیک بالایی دارد انجام می شود و اگر ورودی جدید که مراحل ساخت آن رو به به پایان برسد بهره برداری شود بارترافیک این منطقه کم خواهد شد.  

شاهمرادی با یادآوری اینکه هیچ زمینی برای واگذاری به واحد های صنعتی در این شهرک وجود ندارد، خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته برای طرح توسعه شهرک نجم آباد از ۵۰۰ هکتار این شهرک ۸۰ هکتار به شهرک ما واگذار شده  که در حال تکمیل زیر ساخت های آن هستیم.

وی با بیان اینکه ۴ هزار نفر در این شهرک مشغول به کار هستند، افزود: برای ایاب و ذهاب کارکنانی که با مشکل مواجه هستند پیگیری شده تا این مشکل نیزرفع شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی البرز در پایان گفت: در یک سال گذشته پساب شهرک برای آبیاری فضای سبز استفاده می شد اما با وجود چند واحد صنعتی با مصرف حجم بالای آب این تصفیه خانه کشش لازم را نداشته و یک تصفیه خانه جدید در این منطقه به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها