فرمانده سابق نیروی قدس سپاه نمایش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مضحک خواند و گفت: صهیونیست‌ها بسیار نگران تغییر معادلات به ضرر خودشان هستند و با اظهارات بی‌پایه و اساس فرار رو به جلو می‌کنند.

صهیونیست ها نگران آینده خود هستند/ نمایش نتانیاهو مضحک بود

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در واکنش به نمایش تبلیغاتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی مضحک بود و وی تاکنون چندین بار اینگونه نمایش‌ها داشته است.

سردار وحیدی ادامه داد: وی ادعا کرده که در سوله‌ای در بیابانی در منطقه شورآباد اسنادی پیدا کرده است؛ با کمترین سطح عقل، انسان متوجه می‌شود که هیچ کس اسنادش را در بیابان جاسازی نمی‌کند.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی تاکید کرد: بهتر بود وی قبل از بیان چنین صحبت‌های تمسخرآمیزی با مشاورهای خودش صحبت می‌کرد؛ این صحبت‌های بی‌اساس و بی‌ارزش موجب تمسخر ایشان از سوی افکار عمومی و مردم ایران و جهان شده است.

سردار وحیدی خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در مورد آینده خود بسیار نگران هستند و سعی می‌کنند نگرانی خود را از طریق اینگونه موضع‌گیری‌ها جبران کنند. رژیم صهیونیستی امروز درگیر مشکلات فراوانی است؛ از طرفی درگیر انتفاضه است و نتوانسته از پس فلسطینی‌ها بربیاید. امروز بعد از روشن شدن مسائل سوریه و آرامشی که در این کشور به وجود آمده، آنان بسیار نگران تغییر معادلات به ضرر خودشان هستند و وضعیت خوبی در افکار عمومی جهان ندارند.

وی در پایان تصریح کرد: آنان سعی می‌کنند با مطرح کردن یک‌سری مسائل بی‌پایه و اساس، فرار رو به جلو داشته باشند که در این مسیر موفق نخواهند شد.

گفتنی است؛ نتانیاهو شب گذشته مدعی شد ایران در دوران پس از برجام فناوری‌های هسته‌ای خود را حفظ کرده و دانش خود را در زمینه «سلاح هسته‌ای» افزایش داده است.  

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها