قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، تا اوایل هفته جاری با گذر متناوب امواج ناپایدار گاهی افزایش ابر، در پاره ای مناطق به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

آسمان قزوین با رگبار و رعد و برق همراه است

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، تا اوایل هفته جاری با گذر متناوب امواج ناپایدار گاهی افزایش ابر، در پاره ای مناطق به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت روز گذشته تا ساعت ۱۲ امروز به صورت نیمه ابری تا ابری، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق، وزش بادهای لحظه ای شدید با احتمال تگرگ است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد به صورت نیمه ابری تا ابری، در ساعات بعدازظهر و شب رگبار رگبار، رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری تا روز بعد، صاف تا کمی ابری، بتدریج افزایش ابر در ساعات بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

وی به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: کمینه دما مربوط به منطقه آوج با ۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما هم مربوط به شهر رازمیان با ۲۸ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها