اشتهارد- عضو شورای شهر اشتهارد با اشاره به کاهش چشمگیر درآمد شهرداری این شهر از محل ارزش افزوده گفت: در تامین هزینه های جاری با مشکل روبرو هستیم.

کاهش چشمگیر درآمدهای شهرداری اشتهارد از محل ارزش افزوده

عامر عابد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: براساس برنامه ششم توسعه درآمدهای حاصل از ارزش افزوده از شهرک های صنعتی گرفته شده و توزیع آن براساس شاخصه های جمعیتی شهرها صورت می گیرد.

وی افزود: این تصمیم موجب شده تا درآمدهای شهری صنعتی به مانند اشتهارد با کاهش چشمگیر مواجه شود به نحوی که درآمدهای حاصل از این بخش به یک دهم گذشته رسیده است.

عابد با بیان اینکه کاهش شدید منابع درآمدی شهر از ناحیه ارزش افزوده بیشترین لطمه را به شهرداری اشتهارد زده است گفت: مدیریت شهری در حال حاضر در تامین هزینه های جاری خود با مشکل مواجه است.

عضو شورای شهر اشتهارد با تاکید براینکه تلاش می کنیم منابع درآمدی پایداری را بای برون رفت از تنگنای فعلی تعریف کنیم گفت: دراین ارتباط جلسات مختلفی در شورای شهر و با حضور شهردار انجام شده ضمن آنکه نشست ها و رایزنی هایی با مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس داشته ایم تا بتوانیم این شرایط را به نوعی مدیریت کنیم.

وی در بخشی دیگر از صحبت های خود با اشاره به حمایت های شورای شهر از فعالیت های فرهنگی ورزشی گفت: شورا وشهرداری  اشتهارد همواره حامی فعالیت های فرهنگی ورزشی بوده و تا جایی که درتوان داشته کمک کرده تا برنامه ها اجرایی شود.

عابد خاطرنشان کرد: کمک به برگزاری مسابقات، اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی، کمک به اعزام تیم های ورزشی شهرستان به مسابقات استانی و حضور در کلاس های آموزشی  از جمله این اقدامات بوده ضمن آنکه اخیرا با اختصاص زمین وادوات بستر لازم برای احداث اولین پیست موتورسواری شهرستان را فراهم کردیم.

عضو شورای شهر اشتهارد در پایان به توسعه گردشگری در شهرستان اشاره کرد و گفت: در جهت کمک به توسعه گردشگری شهرستان شهرداری تنها مرکز اقامتی خود را در اختیار گردشگران قرار داده است ضمن آنکه آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت های  گردشگری هستیم.

برچسب‌ها