رشت- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : با حمایت های شرکت شهرک های صنعتی گیلان در سال گذشته ۵۹ واحد به بهره برداری رسیده غیر فعال مجددا راه اندازی شد و امسال نیز برخی از این واحدها به بهره برداری می رسند.

در سال گذشته ۵۹  واحد صنعتی به بهره برداری رسیده غیر فعال مجددا راه اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی گیلان ، احمدعلی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان ، در خصوص سیاستهای شرکت شهرک های صنعتی گیلان درحمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی با توجه به شعار امسال حمایت از کالای ایرانی بیان داشت : شعار امسال مقام معظم رهبری دارای سه جنبه است. نگاه و حمایت دولت از بخش صنعتی برای تولید کالاهای با کیفیت تر و افزایش بهره وری توسط تولید کنندگان ، ارایه خدمات و پشتیبانی بیشتراز کالاهای تولید شده برای استقبال مردم و وظیقه مندی مردم با توجه به شرایط کشور و احساس مسوولیت برای خریدکالای تولید داخل.

وی در ادامه افزود : امیدواریم با تلاشی که دولت در این باره دارد همه این حمایتها صورت بگیرد. لذا با توجه به اینکه در شهرکهای صنعتی واحدهای کوچک و متوسط مستقرهستند سیاست شرکت شهرکهای صنعتی حمایت از همه صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی است و بعضا چتر حمایت این شرکت به صنایع خارج از شهرک های صنعتی نیز گسترده شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : واحدهای تولیدی که بیرون از شهرک های صنعتی می باشند میتوانند زیر پوشش حمایت صندوق ضمانت از صنایع کوچک قرار بگیرند و تا ۳ میلیارد تومان از ضمانت نامه این صندوق از بانکهای کشور وام دریافت کنند. ازجمله موارد حمایتی دیگر که داریم بخش اموزش است که دوره های کاملا رایگان درسطوح مدیریتی ،کارشناسی و کارگری داریم و سعی می کنیم ابتدا نیاز آموزشی هر واحد صنعتی را احصا کرده و آموزشهای مورد نیاز را به آنها تشریح کنیم. این کار به ارتقا بهر وری این واحدها کمک می کند.

شهیدی در خصوص پایش واحدهای صنعتی در استان بیان داشت : واحدهای صنعتی فعال ، نیمه فعال و راکد را پایش می کنیم. درهر مرحله ابتدا با کمک های کارشناسی و سپس با تشکیل کمیته های مختلف به واحدهای صنعتی کمک می کنیم. بیشتر این پایش ها درکارگروه رفع موانع تولید استانداری مطرح می شود و تصمیماتی برای حمایت از واحدهای صنعتی گرفته می شود.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در خصوص تعد اد واحدها فعال و راکد در شهرکهای صنعتی استان بیان داشت : در حال حاضر در سطح شهرک های صنعتی استان گیلان بیش از ۱۵۰۰ قرارداد داریم که چیزی حدود ۸۳۲ واحد به بهره برداری رسیدند و با حمایت هایی که شهرکهای صنعتی انجام می دهد در سال گذشته ۵۹  واحد به بهره برداری رسیده غیر فعال مجددا راه اندازی شد و امسال نیز برخی از این واحدها به بهره برداری می رسند.

برچسب‌ها