قزوین_ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز توانسته اند حمایت مالی به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را داشته باشند و اگر این حمایت ها نبود امکان جمع آوری بسیاری از پروژه های آموزش و پرورش استان محقق نمی شد.

تحقق پروژه های آموزش و پرورش را مدیون حمایت خیرین مدرسه ساز هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سالار قاسمی صبح روز پنج شنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین در دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: خیرین مدرسه ساز به عنوان آینده سازان کشور هستند که باید زیرساخت های لازم برای آنها فراهم شود.

وی با اشاره به سابقه مدرسه سازی در استان قزوین افزود: مدارس خیریه از جمله مدرسه دیانت در صد سال گذشته در این استان ساخته شده است و استان قزوین تاریخ دیرینه در مدرسه سازی را دارد که باید به این سوابق و ظرفیت ها افتخار کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خیرین مدرسه ساز توانسته اند حمایت مالی به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان را داشته باشند و اگر این حمایت ها نبود امکان جمع آوری بسیاری از پروژه های آموزش و پرورش استان محقق نمی شد؛ امروز تمام پروژه های مدارس استان قزوین را با کمک خیرین توانسته ایم جمع آوری کنیم.

قاسمی گفت: خیرین نیت پاک را دارند و توانسته اند در راه خیر قدم بگذارند و به نیابت از ۲۳۰ هزار دانش آموز و ۱۳ هزار معلم استان از این خیرین تقدیر می کنیم و امیدواریم با کمک آنها اقدامات ارزشمندی را انجام دهیم.

در ادامه این جشنواره رییس مجمع نمایندگان مجلس استان قزوین گفت: فعالیت خیر به عنوان فعالیت دینی و پسندیده، امری ارزشمند محسوب می شود.

بهمن طاهرخانی عنوان کرد: پیامبر بیان می کند که : «اگر اراده کرده اید کار خیری را انجام دهید در تسریع آن تلاش کنید»؛ خیرین استان قزوین به خوبی توانسته اند به این امر دست یابند.

وی اضافه کرد: در شرایط استعمار دنیا، حضور خیرین مدرسه ساز در این عرصه یک امر مهمی است که می توانند نقش آفرینی کنند.

برچسب‌ها