زاهدان- شهردار زاهدان گفت: دومین مانور عملیاتی خدمات شهری را با اولویت مناطق حاشیه ای انجام دادیم.

برگزاری دومین مانور عملیاتی خدمات شهری با اولویت مناطق حاشیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری زاهدان، امروز دومین مانور عملیاتی خدمات شهری شهرداری زاهدان در مناطق حاشیه ای شهر آغاز شد ، شهردار زاهدان در حاشیه اجرای این مانور اظهار داشت : حرکت نمادینی امروز در جهت بهبود خدمات در حوزه های مختلف و برنامه ریزی لازم برای نظافت و پاکسازی هر چه بهتر نقاط مختلف شهر با اولویت نقاط حاشیه ای انجام می‌گیرد .

مهندس پربار بیان داشت: شهرداری از تمام ظرفیتها و امکانات خود برای جلب توجه مردم جهت همکاری و تشویق آنها برای مشارکت در امور استفاده می کند.

وی افزود: یکی از اولویتهای شهرداری افزایش کیفیت در حوزه های مختلف خدمات رسانی است که حوزه خدمات شهر به ویژه در مباحث تنظیف معابر و جمع آوری زباله به عنوان مهم ترین بخش مورد توجه قرار دارد.

وی با تاکید بر مشارکت و همکاری شهروندان در اجرای امور گفت: مشارکت دادن مردم در اجرای امور به‌عنوان یکی از اهداف مهم ما در اجرای این مانور بود و ما امیدواریم شهروندان در این خصوص نهایت همکاری و حداکثر مشارکت را داشته باشند.

وی بیان کرد : مردم حاشیه شهر مطمئن باشند که هیچگاه فراموش نخواهند شد چرا که شهرداری توجه ویژه ای به نقاط حاشیه ای و کمتربرخوردار شهر دارد و پروژه های متعددی را برای توانمند سازی این مناطق در دست اقدام دارد.

وی خاطرنشان کرد : توجه به مسائل و مشکلات نقاط حاشیه ای همواره به عنوان یکی از اولویتهای ما در اجرای سیاستها و برنامه های پیش روی ما مطرح می باشد لذا در تلاش هستیم این برنامه ها را با کیفیت هر چه بهتری عملیاتی کنیم. در پایان این مانور به تعدادی از دانش آموزانی که مشارکت خوبی در اجرای امور داشتند لوح تقدیر اهدا گردید.

برچسب‌ها