با حضور سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار شد.

قیمت کالاهای اساسی و تنظیم بازار خراسان رضوی درماه مبارک رمضان اعلام شد

به گزارش قدس انلاین، علی رسولیان در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای عرضه مناسب و با کیفیت کالاهای اساسی در فروشگاه های تعاونی مصرف و فروشگاه های زنجیره ای استان در ایام ماه مبارک رمضان، گفت: با هر گونه افزایش قیمت، برخورد قانونی و قاطع صورت می گیرد.

وی افزود: هزار و 200 مرغ منجمد با قیمت مصرف کننده 6 هزار و 200 تومان برای مشهد و 6 هزار و 300 تومان برای شهرستان ها آماده عرضه است.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین هزار تن گوشت منجمد با قیمت 23 هزار تومان برای مشهد و 24 هزار تومان برای شهرستان ها تعیین شده است.

رسولیان خاطر نشان کرد: هزار و 600 تن شکر با قیمت دو هزار و 722 تومان نیز در فروشگاه های رنجیره ای و تعاونی های مصرف کارگری و کارمندی عرضه می شود.

وی تصریح کرد: سه مدل برنج شامل برنج هندی مدل 1121 با قیمت پنج هزار و 600 تومان، برنج هندی مدل 11 PR با قیمت دو هزار و 600 تومان و برنج تایلندی با قیمت سه هزار و 900 تومان هر کدام به میزان 800 تن، به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان در قالب طرح تنظیم بازار عرضه می شود.

سرپرست حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: روغن نباتی نیز به میزان کافی و با 10 درصد زیر قیمت بازار ارائه می شود.

رسولیان افزود: خرما و زولبیا و بامیه هم قیمت مصوب و تعادلی خواهد داشت و عرضه آن خارج از نرخ مصوب تخلف محسوب می شود.

وی تاکید کرد: از امروز گشت های مشترک بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان به منظور بررسی عملکرد بازار تشدید می شود.

برچسب‌ها