۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۷
کد خبر: 600730

در روزهایی که کاپیتان تیم پرسپولیس با لقب سوپرمن در فوتبال ایران بزرگی می‌کند اما اتفاق عجیبی برای او رخ داده که مشخص نیست چه کسی مسئول رخ دادن این موضوع است.

سیم کارت کاپیتان پرسپولیس در دست یک دختر جوان!

به گزارش قدس آنلاین، فارس در این مورد نوشت:  قبل از دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در بهمن ماه سال ۹۵ و در روزهای منتهی این بازی حساس یک ضیافت مشترک بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در هتل همای تهران برگزار شد و اسپانسر مشترک این دو باشگاه این مراسم را با حضور بازیکنان، مربیان و مسئولان برگزار کرد. در این مراسم از سوی اسپانسر دو باشگاه قول داده شد که سیم‌کارت‌هایی با شماره‌های منحصر به فرد در اختیار بازیکنان دو تیم قرار بگیرد. 

در همین مراسم از سوی اسپانسر مشترک دو باشگاه که یک اپراتور تلفن همراه هم بود، قرار بود علاوه بر سیم‌کارت‌هایی که به بازیکنان دو تیم می‌دهند، یک سیم کارت به سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس و خسرو حیدری به عنوان کاپیتان استقلال تعلق بگیرد. 

در این ضیافت که به صورت کامل هم فیلمبرداری شده، یک سیم‌کارت در اختیار حسینی و یک سیم‌کارت دراختیار حیدری قرار گرفت و قرار بود سیم کارت سایر بازیکنان بعدا به دست آنها برسد که البته با وجود رسیدن سیم‌کارت‌ها به دست استقلالی‌ها، اما پرسپولیسی‌ها هیچ بهره‌ای از این سیم‌کارت‌ها نبردند و سیم‌کارتی به دست آنها نرسید! نکته جالب و عجیب این مراسم آنجا بود که سیم‌کارتی که به سیدجلال حسینی داده شده، بعد از پیگیری‌ها مشخص شد که نه تنها به نام او نیست، بلکه این سیم‌کارت به نام یک خانم دیگر است! 

پس از پیگیری‌ها مشخص شد که این سیم‌کارت به نام خانمی به نام «ص» است و این دختر که متولد سال ۱۳۷۲ است صاحب سیم‌کارت کاپیتان پرسپولیس شده! 

نکته جالب توجه اینجاست که این اتفاقات در زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری و محمدعلی ترکاشوند در پرسپولیس به وقوع پیوسته و مشخص نیست سیم‌کارتی که از سوی اسپانسر به سیدجلال حسینی داده شده چطور و به چه دلیل به نام یک دخترخانم ۲۵ ساله شده است؟! 

از طرفی دیگر، در حالی که اسپانسر قول داده بود که به کلیه بازیکنان سیم‌کارت رایگان هدیه کند، اما این سیم‌کارت‌ها به دست بازیکنان آن زمان پرسپولیس هرگز نرسید و مشخص نیست تکلیف این سیم‌کارت‌ها چه شده است. مشخص نیست که آیا اسپانسر، سیم‌کارت‌ها را به دست مسئولان وقت باشگاه داده و آنها به دست بازیکنان نرسانده‌اند یا اینکه این سیم‌کارت‌ها از سوی اسپانسر به مسئولان باشگاه داده نشده است. 

از طرف دیگر، در همان زمان شنیده می‌شد که مسئولان وقت باشگاه پرسپولیس سیم‌کارت‌های اهدایی بیشتری را از مسئولان اسپانسر وقت خواسته بودند که به دلیل همین مسئله، سیم‌کارت‌ها به دست پرسپولیسی‌ها نرسید، اما با همه این شرایط مشخص نیست که تکلیف سیم‌کارت کاپیتان تیم پر سپولیس که این روزها لقب سوپرمن فوتبال ایران را به یدک می‌کشد چه شده است و چرا و به چه دلیل سیم‌کارت اهدایی از سوی اسپانسر به نام سیدجلال حسینی نیست؟ 

برچسب‌ها