زنجان-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی بیست عنوان کتاب در سوم خرداد خبر داد و گفت: سخنران برنامه یکی از فرماندهان سپاه و از یادگاران دفاع مقدس خواهد بود.

۲۰ عنوان کتاب در سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، قاسم محمدی در گفت‌وگویی ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: تمام در و دیوار شهر می‌دانند اعتبار ما از شهیدان است.

وی با بیان نهال انقلاب اسلامی توسط خون‌های شهیدان آبیاری می‌شود، خاطرنشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس آنچنان در آزادسازی خرمشهر خوش درخشیدند که سیلی محکمی به صدام و رژیم بعث عراق زدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان از رونمایی  بیست عنوان کتاب در سوم خرداد خبر داد و گفت: این برنامه در فرهنگسرای امام(ره) و با سخنرانی  یکی از فرماندهان سپاه و از یادگاران دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این کتاب‌ها توسط نویسندگان زنجانی نوشته شده است و تمامی آنها در موضوعات خاطرات رزمندگان، کودک و نوجوان و تاریخ شفاهی است و در این روز از راویان و نویسندگان تجلیل خواهد شد.

محمدی افزود: در روز سوم خرداد نمایشگاه عکس و پوستر چهره‌های ماندگار و نمایشگاه  فضای مجازی در فرهنگسرای امام خمینی(ره) رونمایی خواهد شد.

وی با دعوت از تمام اقشار مردم برای حضور در این برنامه گفت: باید نسل نوجوانان و جوانان را با دفاع مقدس آشنا کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در کشور نهادینه کنیم.

منبع:  تسنیم

برچسب‌ها