دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: به طور میانگین روزانه ۱۰۰ نفر در اطراف حرم امام رضا(ع) طرح طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر را اجرا می کنند.

گروههای تذکر زبانی در اطراف حرم رضوی فعال هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا- سیدعبدالله ارجائی افزود: با تجربه موفقی که در فاصله ۲۰ روز فعالیت نوروزی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر ثبت شد این روند در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال ۹۳۹ نفر از طلایه داران معروف ۷۶ هزار تذکر زبانی دادند، افزود: هیچکدام از این تذکرها منجر به تشکیل پرونده نشده است.

وی گفت: فرهنگ میزبانی، اقتصاد مقاومتی، استفاده از کالای ایرانی، مبارزه با دخانیات و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از محورهای فعالیت طلایه داران معروف در نوروز امسال بود و در ماه رمضان نیز همین محورها در کنار مبارزه با روزه خواری علنی، اجرا می شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اظهار کرد: اولویت نخست فعالیت طلایه داران معروف، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و مبارزه با بی حجابی است اما در خصوص حمایت از تولید ملی و تذکر به فروشندگان کالاهای خارجی و همچنین تذکر به رانندگان متخلف در خصوص لزوم رعایت مقررات رانندگی هم اقدام می کنند.

ارجائی افزود: تاکنون چهار هزار نفر آموزش های مربوط به امر به معروف و نهی از منکر را در سطح استان گذرانده اند. هم اکنون علاوه بر مشهد، در شهرهای نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه و تربت جام هم این گروهها کار خود را آغاز کرده اند.

برچسب‌ها