اصفهان- کمیته امداد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان به‌منظور تعامل و همکاری در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی، تفاهم‌نامه همکاری دوساله امضاء کردند.

کمیته امداد و اداره اوقاف اصفهان تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد اصفهان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بابیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم این نهاد هم‌افزایی و هماهنگی با نهادها، مؤسسات خیریه و تشکل‌های مردم‌نهاد است، گفت: در راستای تعمیق و ترویج فرهنگ قرآنی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل موجود در این نهاد و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان این تفاهم‌نامه همکاری به مدت دو سال امضا شد.

حمیدرضا شیران موضوع اصلی این تفاهم‌نامه را تعامل و همکاری در راستای اجرای برنامه‌های قرآنی، فرهنگی و اجتماعی اعلام کرد و گفت: استفاده از ظرفیت وقف برای اشتغال و درمان مددجویان مهم‌ترین دستاورد این تفاهم‌نامه برای نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان است.

وی بسترسازی جهت استفاده از ظرفیت مبلغین بومی و اعزامی از قم در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلف کمیته امداد ازجمله طرح فلاح را از دیگر زمینه‌های مهم همکاری مشترک دو نهاد بیان کرد و افزود: برگزاری طرح قرآن در خانه ویژه مددجویان کمیته امداد و در صورت امکان اهدای قرآن هدیه به شرکت‌کنندگان در این طرح توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه، به دنبال این تفاهم‌نامه انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهانبا تأکید بر وجود ظرفیت بالا در اماکن و بقاع متبرکه برای ارائه خدمات دینی و فرهنگی به جامعه تحت حمایت این نهاد، گفت: طرح تابستانه نشاط معنوی باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در جوار آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه بر اساس این تفاهم‌نامه اجرا می‌شود و به‌منظور بهره‌گیری از خدمات فرهنگی، قرآنی و ارتقای سطح فکری و معرفتی مددجویان، محصولات فرهنگی متنوع به مددجویان شرکت‌کننده در این برنامه‌ها با همکاری اداره کل اوقاف اهدا خواهد شد.

شیران همکاری و مشارکت در برگزاری مسابقات قرآنی و اجرای طرح ملی حفظ قرآن کریم را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه اعلام کرد و گفت: این مسابقات در دو بخش حفظ ترتیبی و موضوعی به همراه ارائه خدمات طرح به مددجویان کمیته امداد اصفهان اجرا می‌شود.

برچسب‌ها