مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز می‌گوید بعد از تغییر مالکیت در باشگاه تراکتورسازی، تکلیف باشگاهش مشخص نیست و در روزهای آینده همه چیز روشن می‌شود.

مالکیت گسترش‌فولاد روی هوا/ نصیرزاده: نمی‌دانم چه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، دیشب (یک‌شنبه) باشگاه تراکتورسازی تبریز رسما به محمدرضا زنوزی واگذار شد. مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز هم‌زمان مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز هم است و مشخص نیست که سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

در همین رابطه هوشنگ نصیرزاده، ضمن ابراز بی اطلاعی از آینده گسترش فولاد گفت: من هم نمی‌دانم در نهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد و همه چیز در روزهای آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا زنوزی به لحاظ قانونی می‌تواند مالک هر دو باشگاه گسترش فولاد و تراکتورسازی باشد گفت: گسترش فولاد طبق قانون تجارت ثبت شده و به شکلی تقسیم شده که آقای زنوزی سمتی در این باشگاه ندارد و مشکلی ازاین جهت نیست ولی طبیعتا هزینه‌های تراکتورسازی به دلیل حضور پرشمار هوادارانش بالاست و از طرفی تامین همزمان هزینه‌های گسترش‌فولاد هم سخت است و به نظر می‌رسد که باید منتظر تصمیماتی دراین زمینه باشیم.

مدیرعامل گسترش فولاد تبریز در پایان و در پاسخ به این سوال که واگذاری این باشگاه مانند تراکتورسازی به شکل مزایده خواهد بود یا این که باشگاه به هرکسی که زنوزی تمایل داشته باشد می‌تواند واگذار شود گفت: مزایده تراکتورسازی به این دلیل بود که آنها در بورس حاضر بودند ولی گسترش فولاد وارد بورس نشده است و به هرکسی می‌تواند به راحتی واگذار شود.

برچسب‌ها