همدان - مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از انجام ۳ هزار و ۶۲۰ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ همدان خبر داد.

انجام ۳۶۲۰ ماموریت توسط اورژانس ۱۱۵ همدان/ ثبت ۱۶ حادثه ویژه

به گزارش قدس آنلاین عباس اولیا سمیع با اشاره به ماموریت‌های اورژانس ۱۱۵ و حوادث ویژه استان همدان در اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: در مدت یک ماه ۳ هزار و ۶۲۰ ماموریت توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت به ۳ هزار و ۹۶۸ بیمار امدادرسانی شده است، گفت: در دومین ماه از امسال ۸۴۷ ماموریت تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ انجام شده که به یک‌هزار و ۶۶ مصدوم تصادفی کمک‌رسانی شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان با اشاره به اینکه اردیبهشت ماه امسال  ۲ هزار و ۷۳۷ ماموریت شهری انجام شده است، افزود: در این ماموریت‌ها به ۲ هزار و ۸۹۱ بیمار امدادرسانی شده است.

وی تعداد ماموریت تصادفی شهری را ۴۹۰ مورد عنوان کرد و گفت: ۵۶۰ مصدوم تصادفی در تصادفات شهری امدادرسانی شده است.

اولیاسمیع با بیان اینکه در مدت یک ماه ۷۹۲ مورد ماموریت جاده‌ای انجام شده که در این ماموریت‌ها ۹۸۰ بیمار منتقل شده است، افزود: از مجموع ماموریت‌های جاده‌ای ۳۴۶ مورد تصادفی بوده که به ۴۹۱ مصدوم امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۳ هزار و ۶۲۰ ماموریت ۹۱ مورد بین مراکز بوده که در آنها به ۹۷ بیمار امدادرسانی شده‌ است، تصریح کرد: از این ماموریت‌ها نیز ۱۱ مورد تصادفی گزارش شده که به ۱۵ مورد مصدوم کمک‌رسانی شده است.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان تعداد بیماران و مصدومان اعزامی به مراکز درمانی را یک‌هزار و ۵۴۵ نفر دانست و افزود: ۸۷۳ بیمار تصادفی از بین آنها به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی با اشاره به ۱۵۴ بیمار و مصدوم به صورت سرپایی در محل درمان شده‌اند، خاطرنشان کرد: ۹۵۳  ماموریت لغو و خودداری از اعزام شد.

اولیاسمیع با بیان اینکه زمان رسیدن بیمار بر بالین بیمار در شهرها پنج دقیقه گزارش شده که این میزان در جاده‌ها هفت دقیقه است، افزود: در این یک ماه اخیر ۶ ماموریت اورژانس هوایی انجام شده که پنج مصدوم به مراکز درمانی منتقل شده است.

وی در پایان سخنانش بیان کرد: اردیبهشت ماه امسال ۱۶ مورد حوادث ویژه ثبت شده که تعداد فوتی‌ها چهار نفر بوده است.

برچسب‌ها