مدیر آموزش‌وپرورش منطقه دو شهر تهران گفت: حکم مدیر مدرسه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است و مقرر شد با تکمیل پرونده این مدرسه در شورای نظارت منطقه تصمیم‌گیری نهایی برای توقف فعالیت آن انجام شود.

مدرسه‌ متخلف در آزار و اذیت دانش‌آموزان در آستانه تعطیلی

به گزارش قدس آنلاین،ناصر کوهستانی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ شهر تهران درباره ماجرای آزار و اذیت جنسی دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های غیردولتی در این منطقه اظهار کرد: با اطلاع از موضوع عمل غیراخلاقی توسط یکی از نیروهای مدرسه‌ای غیردولتی در غرب تهران، هیئتی توسط آموزش و پرورش برای رسیدگی تشکیل شد.

وی افزود: در پی ادعای مطرح شده مبنی بر تحریک تعدادی از دانش‌آموزان توسط یکی از نیروهای آزاد واحد آموزشی مذکور به عمل غیراخلاقی، پرونده‌ای در مراجع قضایی با شکایت والدین و پیگیری مسئولان منطقه تشکیل شده است.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دو تهران گفت: در گذشته هیچ گونه شکایت و مراجعه‌ای از سوی دانش‌آموز یا خانواده به آموزش و پرورش در این خصوص واصل نشده است.

وی ادامه داد: این نیروی آزاد شاغل در مدرسه به عنوان معاون انضباطی جذب شده و عمل غیراخلاقی وی در همان ابتدای اعلام خبر با حضور بازرسان، رسیدگی و منجر به تشکیل پرونده قضایی شده و از حضور وی در مدرسه جلوگیری شد همچنین حکم مدیر آموزشگاه غیردولتی به حالت تعلیق درآمده است.

کوهستانی بیان کرد:‌ در ضمن مقرر شدد با تکمیل پرونده این آموزشگاه در شورای نظارت منطقه تصمیم‌گیری نهایی برای توقف فعالیت این آموزشگاه به عمل آید.

وی در پایان اظهار کرد: آموزش و پرورش موضوع را به طور جدی پیگیری کرده و در صورت اثبات جرم، از مراجع قضایی انتظار دارد با نامبرده به شدت برخورد شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها